Number of Articles: 8

مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران

Pages 1-24

اسماعیل کلانتری; غلامعلی منتظر; سید سپهر قاضی نوری

ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب

Pages 26-49

سماء بانی فاضل; محمدعلی بابایی زکلیکی; معصومه حسین زاده شهری

مدلی برای حاکمیت در شراکت‌های راهبردی فرامرزی

Pages 51-75

سید حسین جلالی; حسین رحمان سرشت

واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها

Pages 77-113

رضا شفیعی; کامبیز حیدرزاده; وجه الله قربانی زاده; فرهاد غفاری

تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه

Pages 115-134

حسین رحیمی کلور; عادله دهقانی قهنویه

ارائه الگویی برای منطق‌های شکل‌گیری شرکت‌های چند کسب‌وکاره ناهمگون در فضای کسب‌وکارهای ایران

Pages 136-168

سلمان سلمان عیوضی نژاد; سید محمود حسینی; بهمن حاجی پور; علی عبدالهی

نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور

Pages 170-191

زینب میرزایی; شهناز نایب زاده; سید حسن حاتمی نسب

ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران

Pages 193-216

آزاده امید; عادل آذر; محمود دهقان نیری; عباس مقبل باعرض

Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,444,805
PDF Download17,554,021