رحیمی کلور, حسین, دهقانی قهنویه, عادله (2021). تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه. , 25(3), 115-134.
حسین رحیمی کلور; عادله دهقانی قهنویه. "تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه". , 25, 3, 2021, 115-134.
رحیمی کلور, حسین, دهقانی قهنویه, عادله (2021). 'تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه', , 25(3), pp. 115-134.
رحیمی کلور, حسین, دهقانی قهنویه, عادله تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه. , 2021; 25(3): 115-134.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,431,327
PDF Download17,549,895