Number of Articles: 7

رهبری تحول‌گرا و توسعه قابلیت‌های بازاریابی: تبیین نقش میانجی سرمایۀ فکری (مورد مطالعه: کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی کشور)

Pages 1-31

ایمان حکیمی

تأثیر تلاش‌های بازاریابی در رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس(مورد مطالعه: برند درسا)

Pages 33-57

زهره دهدشتی شاهرخ; مریم نائلی

ارائه مدلی برای آینده‌پژوهی زنجیره‌تأمین صنعت نفت با رویکرد نرم

Pages 59-79

اسماعیل احمدی; محمد حسن ملکی; رسول ثانوی فرد; محمد رضا فتحی

مدل توسعه محصولات مالی جدید در بازار سرمایه ایران

Pages 81-105

علی دیواندری; محمد رحیم اسفیدانی; محمد اسماعیل فدایی نژاد; حسین جلیلیان

ارائه چارچوب همپایی فناورانه مبتنی بر نظریه داده بنیاد و فراترکیب

Pages 107-129

فاطمه ثقفی; علی محقر; نسرین دسترنج ممقانی; منیره کاشیها

ارائه مدل شایستگی مدیران بازاریابی بین‌المللی

Pages 131-152

عسل بسیجی; محمد علی بابایی زکلیکی; معصومه حسین‌زاده شهری; آمنه خدیور

بررسی نقش عدم امنیت شغلی بر خستگی کارکنان با توجه به نقش میانجی نقض قرارداد روانشناختی

Pages 153-176

سید محمد میرمحمدی; محمد رحیمیان; عاطفه سدیری جوادی

Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,444,801
PDF Download17,554,020