Number of Articles: 8

مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم (مطالعه موردی: صنعت شیرینی و شکلات)

Pages 1-17

مهدی گیلی; لطف الله فروزنده دهکردی; میرزا حسن حسینی; محمد محمودی میمند

تحلیل فرایند خدمت‌دهی سیستم صدور بیمه‌نامه عمر و تأمین آتیه با رویکرد شبیه‌سازی پیشامد گسسته و سناریونویسی (موردمطالعه: شرکت بیمه پاسارگاد)

Pages 19-47

رضا شاکرین; عباس طلوعی اشلقی; رضا رادفر

محیط کار روانی اجتماعی؛ مکانیزمی نوین در کاهش استرس شغلی (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی قم و معاونت‌های آن)

Pages 49-71

فاطمه طاهری

کاربرد مدل سیستم های مانا (VSM) در سیستم بانکی : طراحی سیستم بانکی با رویکرد عارضه یابی

Pages 73-96

علی اکبر ارغند; محمود البرزی; علی رجب زاده قطری

ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان)

Pages 98-125

عظیم زارعی; داود فیض; غزاله طاهری

تبیین کارکردهای روش مدل‌سازی جمعی و گروهی در پویایی شناسی سیستم‌ها

Pages 127-154

علی حاجی غلام سریزدی; علی رجب زاده قطری; علینقی مشایخی; علیرضا حسن زاده

سیر تطور دانش مدیریت منابع انسانی در ایران

Pages 156-175

محمد شهاب شیبانی فر; عباسعلی رستگار; سید مهدی الوانی; حسین دامغانیان; حسن دانایی فرد

الگوی تاب‌آورسازی تولید در ایران؛ مطالعه ای آمیخته مبتنی بر نظریه رویشی و مدلسازی معادلات ساختاری

Pages 177-198

مهدی نظری; حسن مهرمنش; جلال حقیقت منفرد

Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,444,798
PDF Download17,554,020