گیلی, مهدی, فروزنده دهکردی, لطف الله, حسینی, میرزا حسن, محمودی میمند, محمد (2021). مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم (مطالعه موردی: صنعت شیرینی و شکلات). , 24(4), 1-17.
مهدی گیلی; لطف الله فروزنده دهکردی; میرزا حسن حسینی; محمد محمودی میمند. "مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم (مطالعه موردی: صنعت شیرینی و شکلات)". , 24, 4, 2021, 1-17.
گیلی, مهدی, فروزنده دهکردی, لطف الله, حسینی, میرزا حسن, محمودی میمند, محمد (2021). 'مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم (مطالعه موردی: صنعت شیرینی و شکلات)', , 24(4), pp. 1-17.
گیلی, مهدی, فروزنده دهکردی, لطف الله, حسینی, میرزا حسن, محمودی میمند, محمد مدل سازی متغیرهای اخلاقی تاثیرگذار بر برندسازی شرکتی با استفاده از رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری کمترین مربعات جزیی و روش تجزیه تحلیل تم (مطالعه موردی: صنعت شیرینی و شکلات). , 2021; 24(4): 1-17.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,445,057
PDF Download17,554,092