زارعی, عظیم, فیض, داود, طاهری, غزاله (2021). ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان). , 24(4), 98-125.
عظیم زارعی; داود فیض; غزاله طاهری. "ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان)". , 24, 4, 2021, 98-125.
زارعی, عظیم, فیض, داود, طاهری, غزاله (2021). 'ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان)', , 24(4), pp. 98-125.
زارعی, عظیم, فیض, داود, طاهری, غزاله ارائه چارچوب هوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2 با استفاده از تکنیک متن کاوی در وب سایت های رسانه های اجتماعی (مورد مطالعه: تحلیل رقابتی در بین برندهای سامسونگ و امرسان). , 2021; 24(4): 98-125.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,445,082
PDF Download17,554,096