Number of Articles: 7

تأثیر راهبردهای بازاریابی ارتباطی بر افزایش رضایت، اعتماد و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک سامان در فرآیند ارائه خدمات اینترنتی

Pages 1-21

حمید رضا بهرامی; علی کنعانی کاشانی; غلامرضا طهماسبی

الگوی مبنایی تصمیم‌گیری مدیریت ورزش ایران: گفتمان‌کاوی استراتژی با استفاده از تحلیل داده‌بنیاد

Pages 23-44

شهرام خلیل نژاد; حسن دانایی‌فرد; حسین رحمان سرشت; نادر مظلومی مظلومی; شهرام خلیل نژاد

رابطه مدل استاندارد سرمایه‌گذاری در افراد و کیفیت توانمند‌سازی کارکنان: ستاد مرکزی وزارت امور اقتصاد و دارایی

Pages 45-68

میرعلی سید نقوی; داوود حسین‌پور; بی تا ترک‌زاد

طراحی مدل نقش سرمایه اجتماعی بیرونی در کسب مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه صنعت رنگ و رزین

Pages 69-87

اسماعیل شاه طهماسبی; سیدحمید خدادادحسینی; اسدالله کردنائیج; تقی آزاد ارمکی

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر انتقال کارکنان در پتروشیمی بسپاران بندرامام (ره)

Pages 89-111

حسین اسلامی; حسن دهقان دهنوی; صادق شتالی نژاد

ارائه چارچوبی برای ارزیابی نظام مدیریت ایده و پیشنهادهای کارکنان بر‌اساس کاربرد‌پذیری آن‌ها: مورد مطالعه شرکت گاز استان لرستان

Pages 113-134

سعید صفری; مسلم حقی کرم الله; حسین سبزیان پاپی

اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری انرژی‌های نو در ایران با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای

Pages 135-151

فیروزه عزیزی; حسین صادقی سقدل; نرگس پیکانی; فیروزه عزیزی

Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,160
Number of Articles24,572
Article View19,830,378
PDF Download16,017,147