بهرامی, حمید رضا, کنعانی کاشانی, علی, طهماسبی, غلامرضا (2013). تأثیر راهبردهای بازاریابی ارتباطی بر افزایش رضایت، اعتماد و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک سامان در فرآیند ارائه خدمات اینترنتی. , 3(1), 1-21.
حمید رضا بهرامی; علی کنعانی کاشانی; غلامرضا طهماسبی. "تأثیر راهبردهای بازاریابی ارتباطی بر افزایش رضایت، اعتماد و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک سامان در فرآیند ارائه خدمات اینترنتی". , 3, 1, 2013, 1-21.
بهرامی, حمید رضا, کنعانی کاشانی, علی, طهماسبی, غلامرضا (2013). 'تأثیر راهبردهای بازاریابی ارتباطی بر افزایش رضایت، اعتماد و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک سامان در فرآیند ارائه خدمات اینترنتی', , 3(1), pp. 1-21.
بهرامی, حمید رضا, کنعانی کاشانی, علی, طهماسبی, غلامرضا تأثیر راهبردهای بازاریابی ارتباطی بر افزایش رضایت، اعتماد و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک سامان در فرآیند ارائه خدمات اینترنتی. , 2013; 3(1): 1-21.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,160
Number of Articles24,575
Article View19,913,084
PDF Download16,072,309