Number of Articles: 8

ارائه مدل جامع مدیریت راهبردی بحران در تصادفات جاده‌ای با رویکرد داده‌بنیاد

Pages 1-24

علی عبداللهی; سعید ده یادگاری; محمد علی فرقانی; الهه شهابی

بررسی رابطه سرمایه فکری و عملکرد نوآوری با میانجیگری قابلیت‌های پیکربندی مجدد دیجیتال و چابک

Pages 26-45

فربد فخرالدین; محمد مهدی پرهیزگار; محمدرضا مشایخ; علی شاه نظری

طراحی و تبیین مدل تصمیم‌گیرنده هوشمندی رقابتی جهت ورود به بازارهای هدف صادراتی در شرکت‌های دانش‌بنیان

Pages 70-47

محمد علی سیاه سرانی کجوری

طراحی مدل توسعه تامین‌کنندگان به منظور گذار از روش برونسپاری به اتحاد راهبردی

Pages 72-94

سعید روشندل; محمدحسین کریمی گوارشکی; مرتضی عباسی

تأثیر دانش و آگاهی برند بر هم‌آفرینی‌ارزش و تبلیغات کلامی (مطالعه موردی، مصرف‏کنندگان لوازم خانگی ال‏جی

Pages 96-115

زهرا رزمی; سهیلا مهمان نوازان; مرضیه سلطانی تاج آبادی

طراحی چارچوب مفهومی شایستگی‌های مدیریتی مالک‌ مدیران بنگاه‌های کوچک و متوسط (مورد مطالعه شهرک‌های صنعتی استان قزوین)

Pages 117-150

حمیدرضا سامانی پور; فاطمه شاطریان محمدی; مهناز عسکریان; امیرحسین محمدداودی

ارائه مدل فرآیندی بین‌المللی‌سازی سریع شرکت‌های جهانی‌زاد

Pages 152-181

محمد طالاری; الهه پورولی کاخکی

نقشه دانش برندسازی سیاسی در جهان: پژوهشی با رویکرد علم‌سنجی

Pages 183-208

سروش سیاری; محمد پیری‌زاده; نکیسا رضایی

Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,444,797
PDF Download17,554,015