Number of Articles: 9

تحلیل اثر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر موفقیت آن در سازمان‌های خدماتی با رویکرد فراتحلیل

Pages 1-19

سجاد پاشایی; فاطمه عبدوی; یعقوب بدری آذرین; سالواتور سین سیمنیو; مجاهد فیشنه

واکاوی آینده نظم پولی جهانی و تأثیرات آن بر نظام بانکداری بین‌الملل ایران

Pages 21-40

وحید خاشعی ورنامخواستی; مصطفی گوهری فر; زهره دهدشتی شاهرخ; ولی اله سیف

شناسایی و اولویت‌بندی مشکلات روش‌شناختی در مطالعه رابطه شیوه‌های مدیریت منابع انسانی با پیامدهای عملکردی

Pages 41-63

حبیب رودساز; میر علی سید نقوی; داوود حسین پور; علی محجوب

تأثیر گروه خونی بر بطالت اجتماعی با نقش میانجی تیپ شخصیتی دیسک (موردمطالعه: کارکنان شرکت شاتل تهران)

Pages 65-89

عرفان شهباز; عباس علی رستگار

تاثیر تغییر ویژگیهای شخصیتی مدیران عالی سازمان بر جو سازمانی

Pages 91-113

محسن صرامی; احمدعلی خائف الهی; پرویز آزاد فلاح; علی رجب زاده قطری

شناسایی، رتبه‌بندی و مدل‌سازی عوامل موثر بر عدم اجرای مسئولیت اجتماعی

Pages 115-143

داود عندلیب اردکانی; عارف طغرالجردی

ارتباط کارکردهای مدیریت منابع انسانی و ستاده‌های سازمانی: پژوهش فراتحلیل

Pages 145-163

زینب کرامتی یزدی; محسن علیزاده; ابوالحسن حسینی

ارائه مدلی از عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی زنجیره تأمین لارج با استفاده از رویکرد فراترکیب

Pages 165-186

الناز نصیری دهج; علی مروتی شریف آبادی

استثنایی در کشورداری که نبایستی به قاعده تبدیل شود

Pages 187-191

حسن دانایی فرد

Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,445,239
PDF Download17,554,149