ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداریالکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوشتجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی)
سید محمدرضا وکیل, کاوه تیمورنژاد, محمدرضا معتدل, محمود محمدی
ارائه یک مدل تحلیل پوششی داده ای شبکه ای برای مقایسه کارایی زیست محیطی صنایع فعال در شهر تهران
آزاده امید, عادل آذر, محمود دهقان نیری, عباس مقبل باعرض
نگاشت مفهومی رویکرد بازاریابی اجتماعی در سازمان امور مالیاتی کشور
زینب میرزایی, شهناز نایب زاده, سید حسن حاتمی نسب
پدیدارشناسی یادگیری بین سازمانی در اجرای پروژه های مشترک
وجه الله قربانی زاده, حبیب رودساز, میر علی سیدنقوی, حسین محمدی
بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک ملت با روش فراترکیب
سارا پسران افشاریان, محمد حقیقی, مهدی حقیقی کفاش, هاشم آقازاده
ارائه الگویی برای منطقهای شکلگیری شرکتهای چند کسبوکاره ناهمگون در فضای کسبوکارهای ایران
سلمان سلمان عیوضی نژاد, سید محمود حسینی, بهمن حاجی پور, علی عبدالهی
مدلی برای حاکمیت در شراکتهای راهبردی فرامرزی
سید حسین جلالی, حسین رحمان سرشت
واکاوی پدیدارشناختی تاثیرات تراکم پایین مشتریان(خلوتی) در فروش فروشگاهی بر تجربه آنها از مراکزخرید و مال ها
رضا شفیعی, کامبیز حیدرزاده, وجه الله قربانی زاده, فرهاد غفاری
تبیین نقش کیفیت ارتباطات و برند اخلاقی در شرایط کرونایی در رابطه نشانه های حسی و نیت هم آفرینی ارزش با توجه به نقش تعدیلگر گرایش به ارزش نوع دوستانه
حسین رحیمی کلور, عادله دهقانی قهنویه
ارائه الگویی برای زنجیره تامین چابک با رویکرد فراترکیب
سماء بانی فاضل, محمدعلی بابایی زکلیکی, معصومه حسین زاده شهری
چارچوبی برای پیشبرد تغییر سازمانی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور)
غلامرضا مومنی
مدل سازی ساختاری ویژگیها و عوامل اثرگذار بر شبکۀ سیاستی مشارکتیِ علم و فنّاوری در ایران
اسماعیل کلانتری, غلامعلی منتظر, سید سپهر قاضی نوری
بررسی و تحلیل ویژگی های علمی مجله پژوهش های مدیریت در ایران طی سال های 1380 الی تابستان 1398: با رویکرد تحلیل محتوایی و استنادی
عادل آذر, داود عندلیب اردکانی, مهرداد کیانی
تأثیر قابلیت های زیرساختی مدیریت دانش بر هوش تجاری با میانجی گری نوآوری باز در شرکت های تولیدی کوچک و متوسط
عباسعلی رستگار, امیر حکاکی
طراحی یک مدل کسبوکار پایدار با استفاده از روششناسی سیستمهای نرم و بوم مدل کسبوکار مثلث ارزش ( مطالعه موردی: شرکت تولیدی صنعتی فراسان)
فرشاد علمداریولی, علی محمدی, مسلم علی محمدلو, عباس عباسی
تصمیمگیری مدیران زن در سازمانهای بهداشتی و درمانی: چالشها و راهکارها
سارا طاهری, علی محمد مصدق راد, مریم تاجور
سیستم های ابتکاری انتقادی CSH: ابزاری کاربردی برای بهبود عملکرد بانکداری شرکتی دربانک ملت
عادل آذر, حسن عرب عامری
نقش کیفیت محیط اطلاعات داخلی در کاهش ریسک مالیاتی شرکتها
حسین اعتمادی, سحر سپاسی, محمدعلی ساری
بررسی اثر ساختار بیان قیمت، مطلوبیت پیامد و ارائه اطلاعات بر انصاف ادراک شده مشتری در قیمت گذاری پویا
مهدی سمیع زاده, محسن نظری
مقایسه سه رویکرد مدلسازی فازی، استوار و استوار-فازی در بودجه ریزی بر مبنای عملکرد
احسان دهقان, عادل اذر, فرج اله رهنورد
تحلیل شکاف با توجه به شاخصهای TQM در پالایشگاه گاز فجر جم با روش تلفیقی BWM- FAHP- IPMA
احمدرضا قاسمی, سعید صادقی, عباس شول, ندا رسولی
ارزیابی تاثیر هوش تجاری و زیرساخت انعطاف پذیر فناوری اطلاعات بر مزیت رقابتی با درنظر گرفتن چابکی سازمانی
سید حسین سیادت, روح اله تولایی, مریم فرهادی
مدل سازی متغیرهای اقتصادی اثرگذار بر فضای کسب و کار با استفاده از رویکرد رگرسیون خودبرداری (ARDL) و روش پویایی شناسی سیستمی (مورد مطالعه: صنایع کانی غیر فلزی)
احمد رجبی
مدل پیروی شرنگ آلود مطیعان در سازمان: یک نگاشت علّی
زینب بختیاری, مصطفی هادوی نژاد
بررسی رابطه علی عدالت سازمانی و تعهد سازمانی از طریق نقش میانجی آوا و سکوت سازمانی در بانکهای تجاری
مجتبی فرخ, فاطمه اله اکبری, غلامحسین مسلمانی
ارزیابی بلوغ فناوری اطلاعات سبز با استفاده از سیستم استنتاج فازی
مریم مبینی کشه, آمنه خدیور, سعید روحانی
نگاشت نهادی ملی در نظام علم و فناوری ایران با استفاده از مدل سیستمی VSM جهت تحقق اسناد بالادستی
امین وحیدی, علیرضا علی احمدی
بررسی اثرات فردی و سازمانی تفکر استراتژیک برسرمایه معنوی با نقش تعدیلگر سبک تصمیم گیری شهودی (مورد مطالعه: دانشگاه های دولتی و غیردولتی شهر ایلام)
علی یاسینی, طیبه جلیلیان, محمد تابان, یاسان اله پوراشرف