ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
مقالات آماده انتشار [
مقالات آماده انتشار
]
Recast enrichment episodes for improving EFL learners’ written accuracy and complexity: Reaching out to learner negotiation
ص. 0-17
David Russell
،
Massoud Yaghoubi-Notash
*
چکیده
(624 مشاهده)
نقش مشخصه های معنایی فعل و عنصر کنش پذیر، در فراگیری ساخت مجهول در گفتار کودکان فارسیزبان
ص. 0-21
علی علیزاده
*
چکیده
(646 مشاهده)
Insights into Moral Education: Iranian English Teachers’ Conception of Morality
ص. 0-29
Azar Hosseini Fatemi
،
Neda Moezzipour
*
،
Behzad Ghonsooly
چکیده
(687 مشاهده)
Hiatus Resolution and Its Relation to Vowel Shortening in Persian and Central Kurdish: An Optimality-Theoretic Approach
ص. 0-33
Omid Ghalkhani
*
،
Hossein Razavian
چکیده
(618 مشاهده)
Teachers as Emotional Agents: Contributions of an Online Asynchronous Teacher Education Initiative
ص. 0-37
محمدنبی کریمی
،
مهدیه مفیدی
*
چکیده
(717 مشاهده)
«تحلیل زبان عرفانی «عبهرالعاشقین» درمبحث عشق براساس الگوی گفتمان پویا»
ص. 0-74
زهرا افتخار
،
حسین آقاحسینی
*
،
مسعود آلگونه
چکیده
(687 مشاهده)
گذرایی سرنمونی و حذف مفعول در زبان فارسی
ص. 0-75
فائزه سلیمی
،
والی رضایی
*
چکیده
(731 مشاهده)
نقش پاد گفتمانها در مجاب سازی مخاطب در قابوسنامه
ص. 0-77
فضل الله خدادادی
*
چکیده
(635 مشاهده)
بررسی جو معرفتشناختی یک کلاس درس زبان انگلیسی پایۀ دهم دورۀ متوسطه در ایران با رویکرد قومشناختی موردی
ص. 0-78
مرضیه باقرکاظمی
*
چکیده
(646 مشاهده)
زبان اول یا دوم؟ گزینش زبانی دوزبانه ها به هنگام پردازش هیجان شادی
ص. 0-79
مرضیه صمیمی فر
،
سحر بهرامی خورشید
*
،
صغری اکبری چرمهینی
چکیده
(691 مشاهده)
خلاقیت استعاری در داستانهای کوتاه زکریا تامر (مورد کاوی دو مجموعه داستان کوتاه صهیل الجواد الأبیض و دمشق الحرائق)
ص. 0-80
10.29252/LRR.1401.8.2
فریده بهرامی
،
صلاح الدین عبدی
*
چکیده
(14 مشاهده)
پردازش معناشناختی واژههای گفتاری در نوجوانان مبتلا به فلج مغزی: شواهدی از آزمون انطباق واژه با تصویر
ص. 0-82
حیدر نصرت زاده
*
،
حسن قاسمی
،
لیلا رضایی
چکیده
(666 مشاهده)
تحلیل آوایی فواصل قرآنی
ص. 0-83
فرزانه تاج آبادی
*
چکیده
(360 مشاهده)
تحلیل گفتمان انتقادی مجموعه کتب زبان انگلیسی پراسپکت و ویژن برمبنای خوانش فوکویی از مفهوم سن زدگی
ص. 0-84
مجتبی رجبی
،
خدیجه آقائی
*
،
عارف دانیالی
چکیده
(795 مشاهده)
معیارهای توسعه پایدار در سازماندهی محتوای کتابهای عربی دوره متوسطه اول
ص. 0-85
سجاد اسماعیلی
*
،
عبدالرزاق رحمانی
چکیده
(609 مشاهده)
نشانه معناشناسی گفتمان عاطفی در داستان «اللص و الکلاب » اثر مجیب محفوظ
ص. 0-86
10.52547/LRR.14.7.6
شهلا شکیبایی فر
*
،
روح اله صیادی نژاد
چکیده
(660 مشاهده)
واژگونگی نقش و هویت جنسی ناگزیر و نامفهوم مردانه در آثار منتخب تنسی ویلیامز
ص. 0-87
نیلوفر امین پور
،
جلال سخنور
*
،
زهرا بردباری
چکیده
(709 مشاهده)
شبکۀ تفسیر ضمنی در قانون آیین دادرسی کیفری از منظر نقشگرا
ص. 0-89
https://doi.org/10.52547/LRR.1.1.5
محمد هاتفی
*
چکیده
(684 مشاهده)
آزمون انطباقی رایانهای تعیین سطح مولفههای واژه و دستور: بررسی میزان اضطراب فارسیآموزان
ص. 0-90
فاطمه کلاری
،
زری سعیدی
*
،
رضا مراد صحرایی
چکیده
(602 مشاهده)
روابط معنایی در واژههای مرکب درونمرکز در کردی گهواره ای
ص. 0-91
فرانک نادری
*
چکیده
(657 مشاهده)
گونههای ترکی استان لرستان، اثرپذیری از موقعیت تماس زبانی
ص. 0-92
رضا امینی
*
چکیده
(1237 مشاهده)
بررسی گفتمان عاطفی در شعر مولای متقیان(ع) میررضی دانش مشهدی با رویکرد نشانه - معناشناسی
ص. 0-93
عباس صالحیان کبیر
*
،
سیدحسین شهاب رضوی
،
عزیزالله توکلی کافی آبادی
چکیده
(587 مشاهده)
مقایسه جنسیتی مراسم کردی «مهر زدن» و «نام گذاری» مرتبط با تولد در چارچوب نظریه آمیختگی مفهومی
ص. 0-94
الهام میزبان
،
علی ایزانلو
*
چکیده
(636 مشاهده)
Factors Affecting Foreign Language Teachers’ Willingness to Communicate in Second Language
ص. 0-97
محمدتقی آزاد
،
موسی احمدیان
*
چکیده
(717 مشاهده)
Formative Assessment Literacy of Speaking Skill in Elementary and Advanced Teachers of Teaching Persian to Non-Persian Speakers
ص. 0-99
معصومه استاجی
*
،
مرضیه سادات رضوی
چکیده
(686 مشاهده)
رنگ ها از دیدگاه بینافرهنگی در امثال و تعبیرات فارسی و فرانسوی
ص. 0-101
ناهید جلیلی مرند
*
،
شراره چاوشیان
چکیده
(653 مشاهده)
ارزیابی ترجمههای فارسی در خصوص واژگان مترادفنمای مرتبط با مفهوم گناه در قرآن
ص. 0-105
مهدی پیچان
،
علی حاجی خانی
*
چکیده
(570 مشاهده)
واکاوی راهبردهای درک خواندن در کتاب فارسی ششم دورۀ دوم ابتدایی: پژوهشی از منظر رویکرد اجتماعی-روانشناسیزبان
ص. 0-106
موسی غنچه پور
*
،
زهره احمدی پور اناری
،
جواد خدادای اسفیجار
چکیده
(668 مشاهده)
Iranian Prospective English Language Teachers’ Perceptions of Neurocognitive Science Core Concepts: A Phenomenological Study
ص. 0-108
Hamid Khosravany Fard
،
Seyyed Mohammad Reza Adel
*
،
Ali Moghimi
،
Mohammad Davoudi
،
Saeed Ghaniabadi
چکیده
(535 مشاهده)
بررسی نحوی و معنایی فعل «خواستن» در زبان فارسی ( تحلیلی پیکرهبنیاد در چارچوب دستور نقش و ارجاع)
ص. 0-109
پریسا نجفی
،
جلال رحیمیان
*
چکیده
(700 مشاهده)
تحلیل بُعد زیباییشناختیِ گفتمان در شعر «ناقوسِ» نیما بر اساسِ دیدگاه نشانه-معناشناسی
ص. 0-110
منوچهر جوکار
*
،
نسرین سهرابی
چکیده
(920 مشاهده)
سواد پژوهشی معلمان: مرور دامنهای نقش معلمان در پژوهش و الگوهای سواد پژوهشی
ص. 0-113
محمدرضا عنانی سراب
،
سلماز آقازاده
*
چکیده
(932 مشاهده)
Critical Pedagogy in Practice: Classroom Practices and the Barriers to Its Implementation in EFL context
ص. 0-114
10.29252/LRR.1401.0.0.151.3
Esmaeel Ali Salimi
*
،
Mona Najjarpour
چکیده
(679 مشاهده)
Beyond Fears and Hopes for Teaching English: An Investigation of Iranian Pre-service and In-service EFL Teachers' Possible Selves
ص. 0-115
مجتبی مقصودی
*
،
محمد هادی محمودی
،
ابوالفضل خدامرادی
چکیده
(571 مشاهده)
On the Relationship between Sensory Learning Styles and Reading Subskill Profiles: An Application of Fusion Model
ص. 0-117
Mona Askari
*
،
Hossein Karami
چکیده
(609 مشاهده)
بررسی همبستگی بین وضوح گفتار و سنجش های آکوستیکی واکه ها در کودکان فارسی زبان دارای دیزآتری ناشی از فلج مغزی اسپاستیک
ص. 0-119
مریم مخلصین
،
ماندانا نوربخش
،
بنفشه منصوری
،
رضوانه ناهیدی
،
ندا طهماسبی
*
چکیده
(729 مشاهده)
متن، زبان و محیط زیست: از نقد زیستمحیطی تا زبانشناسی زیستمحیطی
ص. 0-121
صادق رشیدی
*
چکیده
(899 مشاهده)
تبیین فازی موضوع درونی محذوف در گروه فعلی زبان فارسی
ص. 0-123
الهه واثق
،
راضیه مهدی بیرقدار
*
،
مزدک انوشه
،
آرزو نجفیان
چکیده
(666 مشاهده)
نگرشی نو به شمارواژههای مرکب در زبان فارسی: رویکرد صرف ساخت
ص. 0-124
سعیده قندی
،
سحر بهرامی خورشید
*
،
مصطفی عاصی
،
حیات عامری
چکیده
(732 مشاهده)
Students’ Strategies in Reading Literature: Literary Study in the EFL, Phenomenological Psychology Perspective
ص. 0-125
Anas Ahmadi
*
چکیده
(637 مشاهده)
بررسی زایایی الگوهای سازنده اسم مرکب در زبان فارسی
ص. 0-126
10.21859/LRR.1401.0.0.162.4
سعید اکبری
،
نازنین امیرارجمندی
*
،
مرجان طاهری اسکویی
،
مهناز کربلایی صادق
چکیده
(614 مشاهده)
The Anthropocene and The Absence of Fixed Narration Structures: The Semiotics of Narration in Jeff VanderMeer’s Annihilation
ص. 0-127
Hossein Mohseni
*
چکیده
(1063 مشاهده)
توانش بین فرهنگی دانشجویان بین المللی ، تحلیل محتوای کتاب فرهنگ برای یادگیرندگان زبان فرانسه
ص. 0-128
10.21859/LRR.1401.181.3
فیروزه اصغری
*
چکیده
(692 مشاهده)
بررسی درستی استناد مناجات خمس عشر به امام سجاد (ع) بر اساس تکنیکهای سبکسنجی
ص. 0-129
عیسی متقی زاده
*
،
سمیه مدیری
چکیده
(794 مشاهده)
بررسی پارامترهای نحوی مطابقه در منتخبی از زبانهای ایرانی
ص. 0-130
10.52547/LRR.14.7.8
ایفا شفائی
*
چکیده
(570 مشاهده)
کلمات مرکب مختوم به ستاک گذشته فعل از منظر صرف ساختی: مورد ستاک «بست».
ص. 0-132
فاطمه ظهرابی
،
عادل رفیعی
*
چکیده
(652 مشاهده)
روش تدریس معکوس در یادگیری زبان فارسی: شواهدی از زبانآموزان غیرفارسی زبان
ص. 0-133
عزت اله کلانتری خاندانی
*
،
آی ناز بردی پور
چکیده
(789 مشاهده)
A Critical Discourse Analysis of Former Iranian President’s Speeches in the Time of Covid-19: The Case of Holy Sites Lockdown
ص. 0-134
Faramarz Ebn-Abbasi
*
،
Musa Nushi
چکیده
(1149 مشاهده)
A Comparative Study of ZPD-Based Teacher and Peer Feedback in Comprehending Reading and Reading Strategy
ص. 0-135
Mahmood Dehqan
*
،
Maryam Kazemi Malekmahmoodi
،
Marjan Abtahi
چکیده
(569 مشاهده)
تأملی بر استعارههای تأویلی درمثنوی مولوی بر پایۀ معناشناسی شناختی
ص. 0-136
سلطانمراد میری
،
محمدابراهیم مالمیر
*
،
فاطمه کلاهچیان
چکیده
(656 مشاهده)
Can We Learn about Culture by EFL Textbook Images?: A Semiotic Approach Perspective
ص. 0-140
Yongliang Wang
،
Saengchan Hemchua
*
چکیده
(504 مشاهده)
تقویت دستگاه واژگانی زبان فارسی با استفاده از واژهها و ساختواژههای گویشی (مطالعۀ موردی: گویش تاتی جیرنده عمارلو)
ص. 0-141
صمد شوقی
،
حمید طاهری
*
چکیده
(681 مشاهده)
ر-آواها در زبان ترکی
ص. 0-142
10.29252/LRR.192.4
وحید صادقی
،
سولماز محمودی
*
چکیده
(680 مشاهده)
نشانهها و آهوی بینشانی: نابرابرنهادگی و سرگشتگی نامها و نشانهها در دو ترجمهی فارسی از نمایشنامهی «سالومه» آسکِر وایلد
ص. 0-143
عباس مهرپویا
*
چکیده
(755 مشاهده)
نشانه معناشناسی «عزّت و ذلّت» در داستان قرآنی یوسف(ع) بر اساس الگوی مربع معنایی گریماس
ص. 0-144
آزاده عباسی
*
،
فاضله میرغفوریان
چکیده
(612 مشاهده)
رویکردی چندوجهی به سکوت به عنوان نشانهای ارتباطی در رمان سووشون اثر سیمین دانشور
ص. 0-146
فاطمه مرزبان
،
علیرضا خرمایی
*
،
امیرسعید مولودی
،
فریده پورگیو
چکیده
(580 مشاهده)
تحلیل رایانشی متغیرهای زبان شناختی درگونۀ رودبارِِجنوب
ص. 0-147
عالیه نخعی پور تذرج
،
سیف الله ملایی پاشایی
*
،
حامد مولایی کوهبنانی
،
محمدعلی جعفری
چکیده
(707 مشاهده)
حذف مفعول و طبقات فعلی در زبان فارسی
ص. 0-148
سلیمی فاءزه
،
والی رضایی
*
چکیده
(541 مشاهده)
تأثیر سازوکار گفتمانیِ گسست بر نگرش خرید کاربران شبکه اجتماعی در بازاریابی دیدگاه
ص. 0-149
فریده حق بین
،
معصومه حسین زاده شهری
،
نرجس منفرد
*
،
یوسف قاسمی نژاد رائینی
چکیده
(652 مشاهده)
اصلاح سیستم آموزش و یادگیری زبان عربی به عنوان زبان دوم در کشور ایران؛ تلاش برای ارائه یک الگوی بهینه
ص. 0-150
مجید دمرچلی
*
،
مرضیه قلی تبار
،
سیدبابک فرزانه
چکیده
(594 مشاهده)
کاربست نظریه پیش نمونه و شبکه شعاعی در معنی شناسی شناختی ذکر در قرآن
ص. 0-151
فاطمه رضایی کلیدبری
*
،
کبری روشنفکر
،
خلیل پروینی
،
عالیه کرد زعفرانلو کامبوزیا
چکیده
(705 مشاهده)
بررسی و تحلیل حرف اضافه مکانی «زیر» با رویکرد زبانشناسی شناختی
ص. 0-152
زهرا حسنپوران
،
محمدرضا پهلواننژاد
*
چکیده
(578 مشاهده)
کاربرد دوگانۀ "پیرامتنیت" و "نشانهشناسی" تصویر روی جلد کتاب «ماتراه العیون»
ص. 0-153
حسین شمسأبادی
*
،
طاهره میرزاده
،
سید مهدی نوری کیذقانی
،
حجتالله فسنقری
چکیده
(712 مشاهده)
کارآیی نظام های معنایی و تعاملی لاندوفسکی در تحلیل گفتمانهای داستان سوره یوسف(ع)
ص. 0-154
سید سجاد غلامی
*
،
کاوس روحی برندق
چکیده
(423 مشاهده)
The Discursive Re/construction of the Future in the Institutional Translations of the Iranian Supreme Leader's Discourse
ص. 0-160
سمیر حسنوندی
،
اکبر حسابی
*
،
سعید کتابی
چکیده
(685 مشاهده)
خوانش نمودی محمولهای حصولی و غایتمند در حضور عبارت تداومی؛ رویکردی کمینهگرا
ص. 0-161
معصومه امینیفر
،
زهرا ابوالحسنی چیمه
*
،
بهرام مدرسی
چکیده
(498 مشاهده)
خوانش کاربردشناختی تکنیک های برهان ورزی در ضرب المثل های نهج البلاغه
ص. 0-162
حسین رجبی علا
،
سید مهدی مسبوق
*
،
سید حسن فاتحی
چکیده
(598 مشاهده)
تنش به مثابۀ عاملی موثر در پیکرهبندی شعر
ص. 0-163
زهرا فرجزاده
،
مسعود آلگونه جونقانی
*
چکیده
(496 مشاهده)
افعال آینده در گذشته در زبان فارسی
ص. 0-164
سیدحسن نورمحمدی آتشگاه
*
،
عصمت خویینی
،
ناصرقلی سارلی
چکیده
(811 مشاهده)
مرز بین همایندها و اصطلاحات در زبان فارسی بر مبنای دستور ساختاری
ص. 0-165
ابوالفضل علمدار
،
راحله گندمکار
*
،
بهزاد Rahbar
چکیده
(656 مشاهده)
بررسی مقایسه ای ساخت موضوعی شعری از مثنوی مولوی و ترجمه ی انگلیسی آن بر اساس نظریه ی نقش گرای هلیدی
ص. 0-165
زهره آسوده
،
مرضیه صناعتی
*
،
طاهره ایشانی
،
فاطمه سیدابراهیمی نژاد
چکیده
(578 مشاهده)
«تحلیل نشانه معناشناسی تجارب عرفانی بایزید بسطامی در تذکره الاولیای عطار»
ص. 0-166
10.29252/LRR.1401.0.0.235.7
مریم شاهدی علی آباد
،
سید علی قاسم زاده
*
،
سید محسن حسینی مؤخر
چکیده
(573 مشاهده)
بازنمون تنش گفتمانی منظر شهری زاهدان از طریق نشانهشناسی انتقادی مسجد مکّی
ص. 0-166
سحر رستگارژاله
*
،
بهنام پدرام
چکیده
(516 مشاهده)
فرایند تولید معنا در روایت «بلندی های بادگیر»: کنش-گفتار، کنش-حرکت (رفتار) و کنش حس
ص. 0-167
مرضیه بهادیوند چگینی
،
علی کریمی فیروزجایی
*
،
معصومه ارجمندی
چکیده
(598 مشاهده)
مطابقه مفعولی؛ پدیده ای نحوی در فارسی میانۀ زردشتی
ص. 0-167
سید مهدی ساداتی نوش آبادی
،
نرجس بانو صبوری
*
چکیده
(595 مشاهده)
Stylistic and Cognitive Analysis of Ben’s Mind Style in Doris Lessing’s Ben, in the World (2000)
ص. 0-170
Zahra Rahimnouri
،
Rajabali Askarzadeh Torghabeh
*
،
Mahmoudreza Ghorban Sabbagh
چکیده
(603 مشاهده)
Manipulation of Taboo Language in Four American Novels Translated into Persian
ص. 0-173
Mazdak Bolouri
*
چکیده
(516 مشاهده)
Comprehension and Processing Strategies: A profile of Male and Female Graduate Learner’s in Foreign Language Learning (FLL)
ص. 0-173
Vasistha Bhargavi
*
،
Sunitha V
،
G Kiran Kumar Reddy
،
Saravanan V
چکیده
(611 مشاهده)
تاثیر متغیر های اجتماعی و نگرشی گویندگان زبان برکاربرد تنوعات گویشی و زبانی در شهر تهران: پژوهشی اجتماعی- شناختی
ص. 0-174
10.29252/LRR.1401.0.0.225.7
سولماز ملت دوست
،
محمد رضا احمدخانی
*
،
علی کریمی فیروزجایی
چکیده
(622 مشاهده)
مفهوم سازی «ترس» در زبان قرآن کریم : رویکرد شناختی
ص. 0-176
فریده امینی
*
،
فتحیه فتاحی زاده
چکیده
(817 مشاهده)
چگونگی جایگزینی همخوانهای موجود در وام واژههای انگلیسی بدون معادل در زبان فارسی
ص. 0-177
ولی اله صرامی
،
بتول علی نژاد
*
،
بشیر جم
،
مرضیه بدیعی
چکیده
(612 مشاهده)
بازنمایی چند معنایی فعل /čijən/ در کردی با تکیه بر نگرش شناختی
ص. 0-178
زهرا پروینی راد
،
مسعود دهقان
*
،
اکرم کرانی
چکیده
(1253 مشاهده)
Giles Goat-Boy, John Barth’s Confrontation with Positivist Sphinxes: A Symbolic Derision on the Language of Power
ص. 0-182
Seyed Vahid Abtahi
،
Jalal Sokhanvar
*
چکیده
(440 مشاهده)
نظام نشانه-معناشناختی تشبیه: وجه گفتمانی و ادراکی-پدیداری
ص. 0-183
فرهاد محمدی
*
چکیده
(444 مشاهده)
Reading of Humor-added Subtitles of Foreign Films in Persian: An Eye-tracking Study
ص. 0-184
Saber Zahedi
،
Masood Khoshsaligheh
*
،
Salasiah Che Lah
چکیده
(608 مشاهده)
An Empirical Investigation of Cognitive Effort Required to Translate Informative, Expressive, and Operative Text Types
ص. 0-185
Forouzan Bahmani
،
Hossein Navidinia
*
،
Jalilollah Faroughi Hendevalan
چکیده
(500 مشاهده)
بررسی فرایندهای ادغام غُنّهدار و بیغُنّه در قرائت قرآن مجید در چارچوب نظریۀ بهینگی
ص. 0-186
بشیر جم
*
،
مرضیه اسماعیلی دهکردی
چکیده
(411 مشاهده)
تحلیل فرایند نظام های گفتمانی کنشی و تنشی در شعر «کتیبۀ» اخوان ثالث
ص. 0-187
اسفندیار نجفی
*
،
محتشم محمدی
چکیده
(577 مشاهده)
تحلیل گفتمان متون داستانی فارسی معاصر براساس مولفه آغازگری درفرانقش متنی از منظر زبان شناختی: رویکرد دستور نقشگرای هلیدی و متیسن( ۲۰۱۴)
ص. 0-188
سید عباس نوابی سهی
*
،
فردوس آقا گل زاده
،
احمد محسنی
چکیده
(443 مشاهده)
بازتاب فضایل و رذایل اخلاقی نهج البلاغه در آینه طرح واره های تصوری «با رویکرد معنی شناسی»
ص. 0-189
عارفه داودی
،
فتحیّه فتّاحی زاده
*
،
حیات عامری
چکیده
(562 مشاهده)
تحلیل قصیدۀ «لَیالی المَنفَی: شبهای تبعید» اثر مُحیالدّین فارِس با تکیه بر نظامهای معنایی تعاملی اریک لاندوفسکی
ص. 0-191
پریا رزمدیده
*
،
سمیرا حیدری راد
چکیده
(425 مشاهده)
فناوری مصرفی مدرن در اختیار سیاست توتالیتر: تحلیل انتقادی رمان برفک اثردن دلیلو با تکیه برآرای آدورنو و مارکوزه
ص. 0-192
صغرا نوده
*
چکیده
(409 مشاهده)
The ugly, the promising, and the good: A mixed-methods study of shame, guilt, and grit among Iranian EFL learners
ص. 0-195
Mohammad Ghafouri
*
،
Jaleh Hassaskhah
چکیده
(664 مشاهده)
Causes of and Coping Strategies for Boredom in Language Classrooms: A Case in Vietnam
ص. 0-196
Nhat Hoai Tran
،
Hung Phu Bui
*
چکیده
(632 مشاهده)
تأثیر تماس ترجمهای انگلیسی-فارسی بر کاربرد وجهنمایی معرفتی در متون فارسی تألیفی و ترجمهای در گونه علمی آموزش و پرورش: تقابل خوانندهمحوری و محتویمحوری
ص. 0-199
غلامرضا مدادیان
*
چکیده
(433 مشاهده)
اهمیت و نقش نشانگرهای فراگفتمان تبادلی در گفتمان علمی فارسی
ص. 0-200
طاهره طارمی
،
مسعود قیومی
*
چکیده
(530 مشاهده)
Identity Construction from a Narrative Perspective (Frame Analysis in Translation of Paratextual Features: Orientalism Components & Edward Said in 80s)
ص. 0-202
10.29252/LRR.1401.0.0.260.2
Anahita Amirshojai
*
،
Hussein Mollanazar
چکیده
(510 مشاهده)
بررسی بحران هیجامد هویت دانشجویی (SIET) و کاربردها در بستر یادگیری و آموزش زبان انگلیسی: اعتبارسنجی و بررسی مشخصه های سنجه هیجامد هویت دانشجویی
ص. 0-204
آسیه امینی
،
هیوا ویسی
*
چکیده
(524 مشاهده)
Scrutinizing the Conjunction between Self-efficacy Beliefs and Emotional Intelligence among English Teachers
ص. 0-206
Mehdi Sarkhosh
*
چکیده
(374 مشاهده)
بررسی تاثیر هوش شناختی ذاتی و آگاهیافزایی هوش فراشناختی بر یادگیری مهارت شنیداری فراگیران زبان دوم (مطالعه موردی کتاب مجموعه آموزشی زبان عربی: شاهِد و تعَلّم )
ص. 0-208
نورالدین پروین
*
چکیده
(462 مشاهده)
خاطرات جمعی مکان و خوانش منظر شهر به مثابه متنی روایی (نمونه موردی: خیابان چهارباغ اصفهان)
ص. 0-209
مهدی حقیقت بین
*
،
هدا زابلی نژاد
چکیده
(798 مشاهده)
بررسی رفتار پرسشهای چندگانه در زبان فارسی از منظر اثر تفوق
ص. 0-210
محمد رضا پهلوان نژاد
*
چکیده
(706 مشاهده)
تحلیل کارکرد گفتمانی اسطوره در ابر روایت هم پیوندی نظم سیاسی با نظم کیهانی با الگوی برتر اشه با رویکردی نشانه معناشناختی
ص. 0-211
زینب زارع
*
چکیده
(396 مشاهده)
The Embodiment of Environmental Discourse in Language Learning: A Critical Ecolinguistic Study of EFL Textbooks in Indonesia
ص. 0-212
Pirman Ginting
*
،
Glory Algae
،
Yenni Hasnah
،
Mandra Saragih
،
Adib Kharisma
چکیده
(649 مشاهده)
Intercultural Language Education in an EFL Context: Policymakers’ Beliefs, Knowledge, and Planning
ص. 0-215
10.29252/LRR.1401.0.0.273.5
Zia Tajeddin
*
،
Tarbiat Modares University Saeedi
،
Neda Khanlarzadeh
چکیده
(407 مشاهده)
Psychologically distressed EFL teachers’ coping strategies, teaching enjoyment and wellbeing: A positive psychology mixed-methods study
ص. 0-216
Soheila Esmaeilee
*
،
Jaleh Hassaskhah
چکیده
(532 مشاهده)
مفهومسازی استعاری "ازدواج" در زبان فارسی بر پایه زبانشناسی فرهنگی
ص. 0-217
مرضیه فرقانی فرد
*
،
شهلا رقیب دوست
چکیده
(442 مشاهده)
رویکردی اجتماعی شناختی به چندمعنایی واژگانی مطالعه موردی: "شیرین"
ص. 0-218
فاطمه یوسفی راد
*
،
سید محمود متشرعی
چکیده
(422 مشاهده)
Types and Functions of Speech Acts in Iranian EFL Teachers and Learners’ Classroom Interactions
ص. 0-221
Mohammad Javad Mohammadi
*
،
Mehran Memari
،
Bita Asadi
چکیده
(392 مشاهده)
تحلیلی بر دایرهواژگانی فعال در نوشتار فارسیآموزان غیرایرانی: تنوع واژگانی بر پایهی شاخص گیراد
ص. 0-222
سید اکبر جلیلی
،
رضامراد صحرائی
*
،
امیر زندمقدم
چکیده
(448 مشاهده)
ابعاد معنایی و نحوی زمان، نمود و وجهیت در صیغگان امری: مطالعۀ موردی زبان کردی
ص. 0-223
رحمان ویسی حصار
*
،
ابراهیم بدخشان
،
محمد احمدنژاد
چکیده
(543 مشاهده)
محارمآمیزی در افسانههای ایرانی و مصری؛ خوانشی بر پایۀ پیوند ساختار افسانه و زبان در دیدگاه کلود لوی استروس)
ص. 0-224
سمیه السادات طباطبایی
*
چکیده
(347 مشاهده)
نقش فنآوریهای نوین الکترونیکی در تدوین محتوای آموزشی درس خواندن زبان روسی در مقطع کارشناسی
ص. 0-225
10.29252/LRR.1401.0.0.284.6
صدیقه خزایی
،
میریلا احمدی
*
،
محمدرضا محمدی
،
حسین شیخی
چکیده
(403 مشاهده)
بررسی مبتداسازی در جملههای مرکب زبان فارسی بر مبنای رویکرد دستور واژی-نقشی
ص. 0-227
سحر محمدیان
،
بهرام مدرسی
*
،
فروغ کاظمی
،
ستاره مجیدی
چکیده
(408 مشاهده)
چالش های ترجمه ادبی از زبان روسی به زبان فارسی : برمبنای ترجمه نمایشنامه «الکساندر پوشکین» میخاییل بولگاکف
ص. 0-228
سعیده دست آموز
*
،
زهرا نوجوان
چکیده
(488 مشاهده)
نشانه شناسی فرهنگی مکان در بوم سروده دو چنار اثر حسن روشان
ص. 0-230
فاطمه زمانی
*
چکیده
(361 مشاهده)
بسط معنایی رویداد «ضرب»؛ تحلیلی شناختی در پرتو نظریۀ مقولات شعاعی و دستور حالت
ص. 0-231
کبری راستگو
*
،
زهره قربانی مادوانی
چکیده
(340 مشاهده)
دوگانسازی در زبان هورامی
ص. 0-232
حسین محمدی
*
،
رضا امینی
چکیده
(365 مشاهده)
بررسی سطح نحوی زبانِ روایت مقتل سرالاسرار براساس نظریۀ تودوروف
ص. 0-233
محمدابراهیم مالمیر
*
،
سحر یوسفی
چکیده
(405 مشاهده)
تحلیل استعاری گفتمان خانواده (مطالعه موردی داستانهای ایدئولوژیک نوجوان)
ص. 0-234
مهناز جوکاری
*
،
سعید حسامپور
چکیده
(352 مشاهده)
La traduction dans le roman : le cas de Mille Soleils splendides de Khaled Hosseini
ص. 0-235
Atefeh Navarchi
*
،
Ladane Motamedi
چکیده
(370 مشاهده)
نقش شفافیت معنایی در پردازش واژگانی واژههای مرکب درونمرکز هستهآغاز در زبان فارسی
ص. 0-236
المیرا اسماعیل پور
،
فریبا قطره
*
،
رامین گلشائی
،
محمد زارع
چکیده
(396 مشاهده)
تحلیل و طبقهبندی معنیشناختی استعارههای مفهومی در افعال مرکب فارسی: مطالعهای در چارچوب زبانشناسی شناختی
ص. 0-237
رضا رضایی
*
،
مژگان هوشمند
،
فاطمه صادقیار
چکیده
(349 مشاهده)
Are Phrases Frozen? Investigating Lexical Bundles in Non-native and Native Reports in MICUSP
ص. 0-240
Amir Mashhadi
*
،
Marjan Ghanavati
چکیده
(336 مشاهده)
The Challenges of Adopting CALL in Iranian Universities: Voices of Professors, Students, and IT Support Engineers
ص. 0-241
Elnaz Latifi Kalkhoran
،
Elaheh Sotoudehnama
*
،
Seyyedeh Susan Marandi
چکیده
(352 مشاهده)
Interrelationships Between Iraqi EFL Learners’ Perceptions of Social and Teaching Presences and Satisfaction of their Basic Psychological Needs, Persistence, Intrinsic Motivation, and Negative Emotions in Online Environments
ص. 0-242
سلمان حنتاو عبدالحسین
،
محمد امیریوسفی
*
،
منیژه یوحنایی
چکیده
(311 مشاهده)
Deferral of Desire: A Lacanian Study of Mother-Child Relationships in Tennessee Williams’ The Glass Menagerie and Darren Aronofsky’s Black Swan
ص. 0-243
سارا خزاعی
*
،
امیر سینا احمدی فر
،
نادیا الکولا
چکیده
(914 مشاهده)
رابطه راهبردهای یادگیری زبان دوم، اشتیاق یادگیری و رابطه آن با مهارت نوشتاری در برنامه درسی نگارش زبان عربی
ص. 0-246
10.52547/LRR.1401.0.0.99.1
زهره ناعمی
*
چکیده
(343 مشاهده)
L'Efficacité de l'Apprentissage en ligne dans l'ère Post-COVID-19 dans les établissements d'enseignement supérieur
ص. 0-247
چکیده
(323 مشاهده)
ارزیابی بیماران آسیبدیده مغزی بزرگسال فارسیزبان از منظر اختلالات کاربردشناختی
ص. 0-248
مهلا آرینپور
*
چکیده
(305 مشاهده)
Transfer of Learning in a Multimodal, Collaborative ESAP Writing Program: Assessing Engineering Graduates’ Perceptions via the LTSI
ص. 0-249
Elahe Goudarzi
،
Zohreh Gooniband Shooshtari
*
،
Alireza Jalilifar
چکیده
(306 مشاهده)
On the Elaboration of Contexts of Situation with Special Reference to Requesting Strategies in Bali
ص. 0-251
I Made Netra
*
چکیده
(349 مشاهده)
La traduction des métaphores politiques dans le discours diplomatique des hommes d’états iraniens durant la période de pré-PAGC et post-PAGC
ص. 0-252
نصرت حجازی
*
چکیده
(274 مشاهده)
How Trends and Topics Reflect the Evolution of Translation Studies as an Academic Field of Study: A Scientometrics Study
ص. 0-253
Nematullah Shomoossi
،
Mehrdad Vasheghani Farahani
*
،
Somayeh Ghaffari Heshajin
،
Abdurrashid Abdurrashid Khazaei Feizabad
چکیده
(382 مشاهده)
رضایتمندی شغلی اعضای هیات علمی زبان انگلیسی در ایران: تهیه و اعتبارسنجی یک پرسشنامه
ص. 0-254
زینب عزیزی
،
احسان نمازیان دوست
*
،
افشین رضایی
چکیده
(349 مشاهده)
نشانه های حالت های دستوریِ ابزاری و همراهی در زبان خلجی
ص. 0-255
پونه مصطفوی
*
چکیده
(265 مشاهده)
گفتمانکاوی موضوعی آثار ملاصدرا در باب یکتاپرستی(توحید)
ص. 0-257
کوکب دارابی
*
،
ابوالفضل مزینانی
،
سیده زهرا موسوی بایگی
چکیده
(292 مشاهده)
پیچیدگی نحوی در متون کتابهای درسی کودکان 10 تا 12 ساله
ص. 0-258
معصومه نجفی پازکی
*
،
سارا شریفپور
،
معصومه پرتوی بلاسجین
چکیده
(268 مشاهده)
Multi-level contextual factors and L2 Writing Teachers' Assessment Conception and Practices in Iran
ص. 0-259
Masoumeh Tayyebi
،
Mahmoud Moradi Abbasabady
*
،
Gholamreza Abbasian
چکیده
(273 مشاهده)
تشخیص خودکار خطاهای دستوری در ترجمههای انگلیسی: ارزیابی کارآمدی «نرمافزار گرامرلی» و ارائه پیشنهادهایی برای ارتقاء آن
ص. 0-260
محمود افروز
*
چکیده
(290 مشاهده)
کاربست معنیشناسی توزیعی در قرآن، مطالعه نمونه موردی ریشه- واژه «فرح»
ص. 0-261
آسیه ذوعلم
،
نصرت نیل ساز
*
چکیده
(282 مشاهده)
واکاوی پسوندهای «کنش گر» در اسامی روسی و فارسی از منظر ساختواژی شناختی
ص. 0-262
وجیهه رضوانی
*
چکیده
(296 مشاهده)
The Concept of Cultural Multilingualism Based on Kazuo Ishiguro’s “Never Let Me Go”
ص. 0-263
بهزاد پورقریب
*
،
ستاره سرابندی
چکیده
(270 مشاهده)
سببی سازی در زبان پشتو
ص. 0-264
عمصت الله میاخیل
*
،
محمد دبیر مقدم
چکیده
(289 مشاهده)
نقش جنسیت در پردازش نحوی زبان اول و دوم در دوزبانه های متوازن ترکی – فارسی با استفاده از fMRI
ص. 0-265
اعظم میکده
*
،
ورنر زومر
،
ارسلان گلفام
،
امیرحسین بتولی
چکیده
(408 مشاهده)
Analyse sémiotique de la transmission du sens dans la traduction des culturèmes Selon la théorie de Youri Lotman Etude du cas : Papillon traduit par Parviz Naghibi
ص. 0-271
Nasrin Nasrin
،
Hamid Reza Shairi
*
،
Moluk Daneshmand
چکیده
(265 مشاهده)
تضمن در تنگنا : در دفاع از شاخص مندی معنا
ص. 0-272
محسن آسیب پور
*
چکیده
(234 مشاهده)
Technology-Enhanced Educational Games in EFL Settings: The Case of English Speaking
ص. 0-273
Zhila Kiyanfar
*
،
Mehdi Sarkhosh
چکیده
(308 مشاهده)
The Role of Agency and Identity in the Language Socialization of Iranian EFL Learners during the COVID-19 Pandemic: An Ethnographic Study
ص. 0-274
مریم صبوری
،
سعید غنی آبادی
*
،
سیدمحمدرضا عادل
،
محمد داوودی
چکیده
(256 مشاهده)
مبانی نظریه بازی های زبانی ویتگنشتاین و نقش آن در غلبه بر پیش فرض ها و سوگیری ها
ص. 0-275
کمال نصرتی هشی
*
چکیده
(286 مشاهده)
تحلیل نشانه شناختی چگونگی توزیع معنا در فضای روایی داستان رود راوی اثر ابوتراب خسروی با تکیه بر مفهوم سپهرنشانه ای یوری لوتمان
ص. 0-276
آرش قزوینه
*
،
مهدی کشاورز افشار
چکیده
(351 مشاهده)
اثربخشی داستان های اجتماعی بر برخی ویژگی های صرفی گفتار کودکان مبتلا به اُتیسم
ص. 0-277
شبنم بشارتی
،
مرجان طاهری اسکویی
*
،
هوشنگ دادگر
،
نازنین امیر ارجمندی
چکیده
(261 مشاهده)
بررسی ویژگی های ساختاری- معنایی ضمایر منفی در زبان روسی و خطاهای موجود در ترجمه ی آنها به زبان فارسی
ص. 0-278
بهاره چراغی
*
،
محمدرضا محمدی
چکیده
(273 مشاهده)
شناسایی ژستهای بیانگر حالتهای ذهنی از منظر علوم شناختی
ص. 0-279
10.29252/LRR.1401.0.0.334.6
علی یوسف وطن خواه
*
،
محمدرضا خاکی
،
وحید نجاتی
،
حجت الله فراهانی
چکیده
(406 مشاهده)
Audiovisual Translation and Media Accessibility in Iran: State of the Art
ص. 0-280
Amir Arsalan Zoraqi
*
،
Mohsen Askary
،
Azadeh Eriss
،
Fatemeh Sarvghadi
،
Elmira Soleimanirad
،
Fatemeh Ghaderi
چکیده
(408 مشاهده)
آناکاوی گفتمان انتقادی و نگاه ترجمهشناختی بر ترجمۀ فارسی دو خبر پیرامون تحریمهای علیه ایران
ص. 0-281
معصومه احمدی
*
،
صدیقه شرکت مقدم
،
فرناز ساسانی
،
مژده فاتحی نیا
چکیده
(365 مشاهده)
The Construct Validity and Measurement Invariance of the Teacher Emotion Questionnaire for Assessing EFL Teachers’ Emotions in the Classroom
ص. 0-282
سعید نورزاده
،
جلیل فتحی
*
،
مجید سلطانی مقدم
،
حسین داوری
چکیده
(312 مشاهده)
درک روابط سببی در گفتمان فارسی: بررسی نقش تصویرگونگی و انسجام متنی
ص. 0-285
رامین گلشائی
*
،
فاطمه سادات حسینی
چکیده
(413 مشاهده)
از نشانه تا کنش-معنا : تحلیل ابعاد بازآرایی در سفرنامۀ سه سال در آسیا اثر آرتور دوگوبینو باتکیه بر نظریۀ کنش-معناشناسی
ص. 0-286
فاطمه قاسمی آریان
،
محمد رضا فارسیان
*
چکیده
(374 مشاهده)
اثربخشی آموزش میانفرهنگی شعر معاصر فرانسه و فارسی بر استفاده از راهبردهای عاطفی- اجتماعی و علاقهمندی به محتوای ادبی
ص. 0-287
بهنام محرم زاده
،
لیلا شوبیری
*
،
مجید یوسفی بهزادی
چکیده
(266 مشاهده)
تحولات واجی و صرفی وامواژههای فارسی در زبان ترکی عثمانی در فرآیند بومیسازی
ص. 0-288
سمانه حسنعلیزاده
،
علی شهیدی
*
،
زهره زرشناس
چکیده
(282 مشاهده)
Willingness to Communicate, Active/Passive Motivation, and Foreign Language Learning
ص. 0-289
Sanaz Sadeghi
،
Reza Pishghadam
*
،
Haniyeh Jajarmi
،
Shirin Shafiei Ebrahimi
چکیده
(308 مشاهده)
وندهای اشتقاقی زبان فارسی از نگاه صرف توزیعی
ص. 0-290
هانا حسینی
،
شجاع تفکری رضائی
*
،
عامر قیطوری
چکیده
(275 مشاهده)
Exploring Critical Pedagogy in Online EFL Courses: Iranian EFL Teachers’ Awareness and Practices
ص. 0-291
Sedighe Joodinia
،
Abdorreza Tahriri
*
چکیده
(381 مشاهده)
Apprentissage et usages des collocations dans les cours de FLE en contexte universitaire iranien
ص. 0-294
Akbar عبداللهی
*
،
واله شریف
چکیده
(285 مشاهده)
The Beliefs of Indonesian Pre-Service Teachers Emotional Strategies in the English Teaching Practicum
ص. 0-296
Ririn Pusparini
*
،
Sri Rachmajanti
،
Yudhi Arifani
،
Mirjam Anugerahwati
،
Utari Praba Astuti
چکیده
(279 مشاهده)
Exploring the Relationships among Academic Buoyancy, L2 Writing Mindset, Willingness to Write and Academic Writing Performance of Iranian EFL Learners
ص. 0-297
Omid Mallahi
*
چکیده
(291 مشاهده)
The Role of Working Memory in the Impact of Data-Driven Learning on Academic English Lecture Comprehension
ص. 0-299
Javad Zare
*
،
Sedigheh Karimpour
چکیده
(333 مشاهده)
Working Memory, Gender, and EFL Listening Comprehension: Metacognitive Intervention through L1
ص. 0-300
Hossein Bozorgian
*
،
Esmat Shamsi
،
Mohammad Hassan Saberan
چکیده
(501 مشاهده)
بررسی عدالت آزمون و مؤلفه های آن از منظر مدرسان آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان
ص. 0-301
زهرا عباسی
*
،
زهرا تهوری
چکیده
(260 مشاهده)
بررسی و تحلیل «انحراف کنشی» در گفتمان کنشی روایت زندگی جلالالدین خوارزمشاه (مطالعۀ موردی: رمانتاریخی شاهین طلایی و شرارههای شهر اترار)
ص. 0-301
ابراهیم خدایار
*
،
عاطفه سالاروند
چکیده
(230 مشاهده)
گفتمان تجویز و القاء در آیاتالاحکام «نماز» از دیدگاه نشانه- معناشناسی گفتمانی گرمس
ص. 0-303
نسترن کسانی
،
مهدی فتاحی
*
،
عامر قیطوری
چکیده
(208 مشاهده)
شناسایی فرصتهای توسعه گردشگری زبان فارسی با رویکرد زبانشناسی اجتماعی تعاملی
ص. 0-304
الهه اسحاقی
،
آرزو نجفیان
*
،
بهمن زندی
،
سیف اله ملایی پاشایی
چکیده
(181 مشاهده)
نقدی بر مقاله: چرا فریدون سومین است؟ رمزگشایی نام فریدون با روش تحلیل خویشکاری اسطوره بر مبنای زبانشناسی تاریخی (ریشهشناسی در زمانی)
ص. 0-305
مجید پوراحمد
*
چکیده
(259 مشاهده)
Fulfillment of Basic Psychological Needs of English for Specific Purpose Learners during Online Learning: Lecturers' and Learners' Perspectives
ص. 0-306
Dodi Mulyadi
*
،
Yudhi Arifani
،
Abdurrosyid Abdurrosyid
،
Fitrotul Mufaridah
،
Charanjit Kaur Swaran Singh
چکیده
(267 مشاهده)
Design and Application of Intelligent Classroom in English Language and Literature Based on Artificial Intelligence Technology
ص. 0-307
Kehan Du
*
چکیده
(193 مشاهده)
TEFL student teachers’ identity development with respect to Farhangian University’s reformed curriculum: Student Teachers’ perceptions of Identity Tensions
ص. 0-308
Khadijeh Lotfi
*
،
Sue-san Ghahremani Ghajar
،
Fahimeh Parsayian
چکیده
(224 مشاهده)
A mixed methods study of the effect of multilingualism on learning English as a third language: Focus on foreign language anxiety and enjoyment
ص. 0-309
Ebrahim Badakhshan
*
چکیده
(239 مشاهده)
Examining Novice and Experienced Language Teacher Agency and Practice Through Action Research: Understanding the Role of Experience
ص. 0-310
Khadije Aqajani Delavar
،
Mohammad R Hashemi
*
،
Mohammad Nabi Karimi
چکیده
(217 مشاهده)
Application des textes écrits ou oraux des œuvres d’art contemporain : De la base théorique de Zugganzes à l’hypothèse de l’ontologie appliquée
ص. 0-311
Hoda Zabolinezhad
*
،
Parisa Shad Ghazvini
،
Zeynab Sadeghi
چکیده
(246 مشاهده)
بررسی نقش نظریه پردازش درونداد و اصل اسم اول در ادراک جایگاه فاعل در زبان دوم
ص. 0-312
اعظم رستمی
،
رضامراد صحرائی
*
،
بهزاد رهبر
چکیده
(193 مشاهده)
The Impact of Concept Mapping on Summarizing Short Stories for EFL Learners
ص. 0-313
Is'haaq Akbarian
*
،
Mehdi Abdolkarimi
چکیده
(404 مشاهده)
The Applicability of Positive Psychology in Social Media-Based Language Learning
ص. 0-314
Xiaoqi Qin
*
چکیده
(207 مشاهده)
Request Realization in Malaysian Chinese
ص. 0-314
Ming Pang
،
Hazlina Abdul Halim
*
،
Farhana Muslim Mohd Jalis
،
Chuanhao Lu
چکیده
(289 مشاهده)
A Tale of Two Styles: Exploring the Compatibilities and Incompatibilities among Learning and Teaching Styles in Second Language Didactics
ص. 0-315
امیررضا وکیلیفرد
*
،
علی اکبر جولا
چکیده
(242 مشاهده)
Address Culture of Iranian EFL Students and Lecturers in Oral and Written Communication: A Semio-cultural Conceptualization Perspective
ص. 0-315
Professor Keshavarz Keshavarz
*
چکیده
(61 مشاهده)
واکاوی فرآیند نظام گفتمانی الگوی تنشی-عاطفی در شعر محمد الفیتوری و احمد شاملو با رویکرد نشانه-معناشناسی (موردکاوی شعر «إلی.. غسان کنفانی» و «مرگ نازلی»)
ص. 0-316
جواد رنجبر
*
،
عباس نجفی
چکیده
(177 مشاهده)
تحلیل نظامهای مکانی «مکان-ورطه و چرخان یا حلزونی» لاندوفسکی در داستان سمفونیِ مردگان نوشته عباس معروفی
ص. 0-317
وحید نژادمحمد
*
،
گلچهره مرادی باستانی
چکیده
(185 مشاهده)
چندمعنایی واژهٔ رهط در قرآن کریم با تکیه بر معناشناسی تاریخی و فرهنگی
ص. 0-318
فاطمه علیان
،
کاووس روحی برندق
*
،
حامد (فرهنگ) خانی (مهروش)
،
ابوالفضل شکوری
چکیده
(59 مشاهده)
Students’ Perceptions of Learning EFL in The Combination of Face-to-face and Online Teaching Environments
ص. 0-319
Anh Phuong Dang
*
چکیده
(40 مشاهده)
A Methodological Synthesis of Research Articles in the English for Specific Purposes’s Lifespan
ص. 0-320
Hessameddin Ghanbar
،
Reza Rezvani
*
چکیده
(20 مشاهده)
The Effect of Genre-based Learning on Teaching Academic Email Writing
ص. 0-321
Evgeniya Aleshinskaya
*
،
Natalia Vasilieva
چکیده
(26 مشاهده)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS