Number of Articles: 9

بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان با نقش واسط بازارگرایی

Pages 1-29

علی اصغری صارم; مصطفی رضایی راد; داود ترکمنی; مهدی سعیدی

Developing a New Product Development Model Emphasizing on Environmental Considerations and Consumer Participation

Pages 177-191

مجتبی امیری; طهمورث حسن پور; حسین رحمان سرشت; میثم نصیری

شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت پیاده‌سازی هوش تجاری مرتبط با عوامل انسانی با استفاده از فن DEMATEL

Pages 31-51

سمیه بخشنده; حیدر احمدی; اسماعیل شعبانی

الگو بازاریابی دیجیتالی پویا برای توسعه صادرات فناوری برتر

Pages 53-79

محسن پاک پرور; محمد محمودی میمند; علی رجب زاده; میرزا حسن حسینی

ارائه مدل بهینه قیمت‌گذاری محصولات فاسدشدنی (موردمطالعه فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش)

Pages 81-102

محمود دهقان نیری; عادل آذر; رقیه حداد

ارائه الگوی محیط‌های تسهیل‌کننده انتقال یادگیری در آموزش‌ عالی با رویکرد نظریه‌پردازی داده‌بنیاد

Pages 103-125

الهام سادات سلیمانی; علی اکبر امین بیدختی; محمود نجفی; مرتضی کرمی

چهارچوب مدیریت ‌ارتباط با کارکنان در سازمان‌های دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان

Pages 127-146

رضا طهماسبی; جبار باباشاهی; نرجس سادات لاجوردی

پیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکل‌گیری تبلیغات توصیه‌ای (موردمطالعه: آجیل تواضع)

Pages 147-175

اسداله کردناییج; میثم شیرخدایی; فاطمه اصغری گودرزی; سهیل نجات

سخن سردبیر: به سوی "نظریه سازمان‌داری": پیوند حکمرانی، مدیریت و عملیات

Pages 193-197

حسن دانایی فرد

Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,160
Number of Articles24,572
Article View19,852,864
PDF Download16,038,016