ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره ۱۵، شماره ۳ - ( ۱۴۰۳ )
Articles in English & French
EDITORIAL
چکیده
(۹۳۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۶۴ دریافت)
Causes of Boredom in Language Classrooms and Students’ Coping Strategies: A Case in Vietnam
ص. ۲۴-۱
10.48311/LRR.15.3.1
Nhat Hoai Tran
،
Hung Phu Bui
*
چکیده
(۲۵۷۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۱۴۰ دریافت)
Students’ Strategies in Reading Literature: Literary Study in the EFL, Phenomenological Psychology Perspective
ص. ۴۸-۲۵
10.48311/LRR.15.3.25
Anas Ahmadi
*
چکیده
(۲۴۴۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۹۳ دریافت)
Fulfillment of Basic Psychological Needs of English for Specific Purpose Learners during Online Learning: Lecturers' and Learners' Perspectives
ص. ۷۸-۴۹
10.48311/LRR.15.3.49
Dodi Mulyadi
*
،
Yudhi Arifani
،
Abdurrosyid Abdurrosyid
،
Fitrotul Mufaridah
،
Charanjit Kaur Swaran Singh
چکیده
(۳۳۰۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۹۶ دریافت)
Are Phrases Frozen? Investigating Lexical Bundles in Non-native and Native Reports in MICUSP
ص. ۱۰۵-۷۹
10.48311/LRR.15.3.79
Amir Mashhadi
*
،
Marjan Ghanavati
چکیده
(۱۸۶۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۱۶ دریافت)
On the Elaboration of Contexts of Situation with Special Reference to Requesting Strategies in Bali
ص. ۱۳۳-۱۰۷
10.48311/LRR.15.3.107
I Made Netra
*
،
I Made Suastra
،
I Putu Sutama
چکیده
(۱۹۰۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۵۵ دریافت)
Beyond Fears and Hopes for Teaching English: An Investigation of Iranian Pre-service and In-service EFL Teachers' Possible Selves
ص. ۱۶۰-۱۳۵
10.48311/LRR.15.3.135
Mojtaba Maghsoudi
*
،
Mohammad Hadi Mahmoodi
،
Abolfazl Khodamoradi
چکیده
(۲۱۲۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۷۷ دریافت)
The Beliefs of Indonesian Pre-Service Teachers Emotional Strategies in the English Teaching Practicum
ص. ۱۹۳-۱۶۱
10.48311/LRR.15.3.161
Ririn Pusparini
*
،
Sri Rachmajanti
،
Yudhi Arifani
،
Mirjam Anugerahwati
،
Utari Praba Astuti
چکیده
(۲۳۲۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۹۹ دریافت)
Critical Pedagogy in Practice: Classroom Practices and the Barriers to Its Implementation in EFL Context
ص. ۲۲۳-۱۹۵
10.48311/LRR.15.3.195
Esmaeel Ali Salimi
*
،
Mona Najjarpour
چکیده
(۲۴۲۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۶۰ دریافت)
The Facilitative Role of Social Media in EFL/ESL Students’ Language Skills and Academic Engagement: A Theoretical Analysis
ص. ۲۴۴-۲۲۵
10.48311/LRR.15.3.225
Yue Chen
*
،
Dong Shu
چکیده
(۲۱۲۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۸۹ دریافت)
On the Relationship between Sensory Learning Styles and Reading Subskill Profiles: An Application of Fusion Model
ص. ۲۷۴-۲۴۵
10.48311/LRR.15.3.245
Mona Askari
*
،
Hossein Karami
چکیده
(۲۴۴۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۴۰ دریافت)
A Systematic Review of Translator Translation Styles: Trends and Development from 2013 to 2023
ص. ۲۹۹-۲۷۵
10.48311/LRR.15.3.275
Jingjing Yang
*
،
Norhazlina Husin
چکیده
(۱۹۵۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۷۴۴ دریافت)
La traduction des métaphores politiques dans le discours diplomatique des hommes d’états iraniens durant la période de pré-PAGC et post-PAGC
ص. ۳۳۳-۳۰۱
10.48311/LRR.15.3.301
Nosrat Hejazi
*
،
Mahdi Djalinoosi
چکیده
(۱۶۳۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۷۳ دریافت)
Analyse sémiotique de la transmission du sens dans la traduction des culturèmes Selon la théorie de Youri Lotman Etude du cas : Papillon traduit par Parviz Naghibi
ص. ۳۵۷-۳۳۵
10.48311/LRR.15.3.335
Nasrin Nasrin
،
Hamid Reza Shairi
*
،
Moluk Daneshmand
چکیده
(۱۶۳۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۱۲ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS