ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره ۱۴، شماره ۳ - ( ۱۴۰۲ )
English and French articles
EDITORIAL
چکیده
(۳۱۰۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۰۸ دریافت)
Modeling the Association between EFL Students’ Boredom and Enjoyment: The Mediating Role of Teacher Humor Style
ص. ۳۴-۱
10.48311/LRR.14.3.1
Mehdi Solhi
*
،
Aynur Kesen Mutlu
،
Majid Elahi Shirvan
،
Tahereh Taherian
چکیده
(۴۱۶۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۸۶ دریافت)
Teacher Power and Student Behaviors: Insights from Vietnamese Higher Education Classrooms
ص. ۶۷-۳۵
10.48311/LRR.14.3.35
Dung Thi Xuan Do
*
،
Ket Van Mai
چکیده
(۳۷۸۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۹۴۸ دریافت)
The Representation of Learning-Oriented Assessment (LOA) Practice in EFL Contexts: A Case Study of Teacher Questioning Strategies
ص. ۹۵-۶۹
10.48311/LRR.14.3.69
Zahra Banitalebi
،
Farhad Ghiasvand
*
چکیده
(۴۱۱۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۵۸ دریافت)
A Sociocultural Analysis of Novice EFL Teachers’ Professional Development Activities
ص. ۱۲۱-۹۷
10.48311/LRR.14.3.97
Le Pham Hoai Huong
*
چکیده
(۳۵۷۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۸۳۲ دریافت)
Task Repetition from EFL Learners’ Perspectives: A Longitudinal Multiple-Case Analysis
ص. ۱۴۴-۱۲۳
10.48311/LRR.14.3.123
Shokouh Norouzian
،
Baqer Yaqubi
*
،
Zahra Ahmadpour Kasgari
چکیده
(۳۶۶۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۱۴ دریافت)
The Need for Dyadic Data Analysis as an Emerging Method to Explore Emotional Factors
ص. ۱۶۱-۱۴۵
10.48311/LRR.14.3.145
Ling Wu
*
،
Kien Tsong Chau
،
Wan Ahmad Jaafar Wan Yahaya
،
Xiaohui Guo
چکیده
(۳۵۷۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۹۷۲ دریافت)
The Impact of the Look, Say, Cover, Write, Check Method on the English Spelling Performance of Iranian Students
ص. ۱۹۰-۱۶۳
10.48311/LRR.14.3.163
Davood Ghahremanian
،
Akram Bahrami
*
چکیده
(۴۱۰۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۴۴۸ دریافت)
Teaching Writing to Young Learners: Vietnamese Primary School Teachers’ Beliefs
ص. ۲۱۱-۱۹۱
10.48311/LRR.14.3.191
Yen Thi Xuan Nguyen
،
Xuan Van Ha
*
،
Van Thi Hong Dinh
چکیده
(۳۷۸۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۴۳ دریافت)
A Structural Equation Modeling of the Dynamic Interplay among EFL Teachers’ Classroom Management Approaches, Self-efficacy Dimensions, and Personality Types
ص. ۲۳۷-۲۱۳
10.48311/LRR.14.3.213
Hoda Divsar
*
چکیده
(۳۷۱۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۷۰ دریافت)
A Conceptual Review on EFL Teachers’ Motivation and Engagement in Flipped Classrooms: A Social Networking Platform
ص. ۲۶۴-۲۳۹
10.48311/LRR.14.3.239
Xiaoqin Wang
*
چکیده
(۳۸۰۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۳۸ دریافت)
Toward the Implications of Technology-Based Education and EFL Learners’ Anxiety for Instructions
ص. ۲۸۷-۲۶۵
10.48311/LRR.14.3.265
Ruohan Chen
*
،
Boon Sim Ng
،
Shamala Paramasivam
چکیده
(۳۱۳۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۰۹ دریافت)
Researching the Effects of E-book on Children’s Emergent Reading Conducted from 1999 to 2022: A Bibliometric Review
ص. ۳۲۰-۲۸۹
10.48311/LRR.14.3.289
Zhaoqi Wu
،
Fadzilah Amzah
*
چکیده
(۳۲۸۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۳۲ دریافت)
Exploitation de la gamification de MOODLE pour enseigner le vocabulaire: le cas des étudiants en licence de langue et littérature françaises à l’université de Téhéran
ص. ۳۵۰-۳۲۱
10.48311/LRR.14.3.321
Marzieh Mehrabi
*
،
Azadeh Ebrahim habibi
چکیده
(۳۷۳۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۷۴۶ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS