ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره ۱۶، شماره ۱ - ( ۱۴۰۴ )
Editorial
چکیده
(۱۰۳۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۶۸۲ دریافت)
Address Culture of Iranian EFL Students and Lecturers in Oral and Written Communication: A Semio-cultural Conceptualization Perspective
ص. ۲۸-۱
10.48311/LRR.16.1.1
Mohammad Hossein Keshavarz
*
چکیده
(۱۹۷۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۳۲ دریافت)
Revisiting Classroom Climate: Exploring the Relationship between EFL Students’ Disengagement and Demotivation
ص. ۵۷-۲۹
10.48311/LRR.16.1.29
Qiujie Jiang
*
چکیده
(۱۷۵۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۴۲ دریافت)
A Comparative Study of ZPD-Based Teacher and Peer Feedback in Comprehending Reading and Reading Strategies
ص. ۸۶-۵۹
10.48311/LRR.16.1.59
Mahmood Dehqan
*
،
Maryam Kazemi Malekmahmoodi
،
Marjan Abtahi
چکیده
(۲۸۸۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۱۴ دریافت)
Latent Profile Analysis for the Investigation of Emotional Factors in Second Language Acquisition
ص. ۱۱۳-۸۷
10.48311/LRR.16.1.87
Li Ren
*
،
Shaidatul Akma Adi Kasuma
چکیده
(۱۵۸۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۰۵ دریافت)
The Discursive Re/construction of the Future in the Institutional Translations of the Iranian Supreme Leader's Discourse
ص. ۱۳۷-۱۱۵
10.48311/LRR.16.1.115
Samir Hassanvandi
،
Akbar Hesabi
*
،
Saeed Ketabi
چکیده
(۲۶۳۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۰۳ دریافت)
The Contribution of Literature-based Reading Instruction in Increasing Students’ Learning Performance: Perception and Impact
ص. ۱۶۰-۱۳۹
10.48311/LRR.16.1.139
Andi Farid Baharuddin
*
چکیده
(۲۰۶۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۲۶ دریافت)
Convenience Editing in Medical Sciences: Professional Expertise vis-à-vis Linguistic Virtuosity
ص. ۱۸۹-۱۶۱
10.48311/LRR.16.1.161
Abdolreza Khalili
،
Mohammad Zohrabi
*
،
Leila Dobakhti
،
Javad Gholami
چکیده
(۲۳۳۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۸۷۴ دریافت)
Factors Associated with the Motivation and Attitude Towards Learning English in Higher Education: Structural Equation Modeling
ص. ۲۱۶-۱۹۱
10.48311/LRR.16.1.191
Juan Fernando Gómez
*
،
Jorge Emiro Restrepo
،
Julio Antonio Álvarez Martínez
،
Claudio Díaz larenas
،
Edwin Alberto Sánchez Hernández
چکیده
(۲۴۵۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۰۶ دریافت)
Enhancing Well-being: Exploring the Influence of Teacher Growth Mindset and Grit among EFL Instructors in Iran
ص. ۲۴۷-۲۱۹
10.48311/LRR.16.1.219
Jalil Fathi
،
Habib Soleimani
*
چکیده
(۲۳۵۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۰۱ دریافت)
Gamification in Independent Learning: Vietnamese University Students’ Experience with Duolingo
ص. ۲۶۹-۲۴۹
10.48311/LRR.16.1.249
Tuan Le Cong
*
،
Ngo H. H. Nga
،
Le C. Tuan
،
Bui N. Quyen
چکیده
(۲۶۳۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۸۲۳ دریافت)
Comprehension and Processing Strategies: A Profile of Male and Female Graduate Learner’s in Foreign Language Learning (FLL)
ص. ۲۹۷-۲۷۱
10.48311/LRR.16.1.271
Vasistha Bhargavi
*
،
Sunitha V
،
G Kiran Kumar Reddy
،
Saravanan V
چکیده
(۲۸۷۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۱۲ دریافت)
Analyzing Image-text Relations in Chinese Classic Comic: A Social Semiotic Perspective
ص. ۳۲۷-۲۹۹
10.48311/LRR.16.1.299
JIAMING QI
*
چکیده
(۱۴۰۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۲۱ دریافت)
Application des textes écrits ou oraux des œuvres d’art contemporaines: De la base théorique de Zugganzes à l’hypothèse de l’ontologie appliquée
ص. ۳۵۶-۳۲۹
10.48311/LRR.16.1.329
Hoda Zabolinezhad
*
،
Parisa Shad Ghazvini
،
Zeynab Sadeghi
چکیده
(۲۶۳۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۶۹۲ دریافت)
Analyse sémiotique de l’espace selon les régimes du sens d’Éric Landowski (le cas de La Montagne du Dieu vivant de Le Clézio)
ص. ۳۸۱-۳۵۷
10.48311/LRR.16.1.357
Haleh Cheraghi
*
،
Zohreh Modaresi pour
چکیده
(۲۳۲۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۶۴۳ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS