ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره 15، شماره 5 - ( 1403 )
Articles in English & French
Editorial
چکیده
(1182 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(627 دریافت)
How Innovative are Innovative Research Approaches in the Psychology of the Language Teachers and Learners: A State-of-the-Art Review
ص. 34-1
10.48311/LRR.15.5.1
Ali Derakhshan
*
،
Farzaneh Shakki
چکیده
(2082 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1008 دریافت)
Students’ Perceptions of Learning EFL in The Combination of Face-to-Face and Online Teaching Environments
ص. 56-35
10.48311/LRR.15.5.35
Anh Phuong Dang
*
،
Duy Khang Nguyen
چکیده
(2685 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(812 دریافت)
The Role of Agency and Identity in the Language Socialization of Iranian EFL Learners during the COVID-19 Pandemic: An Ethnographic Study
ص. 83-57
10.48311/LRR.15.5.57
Maryam Sabouri
،
Saeed Ghaniabadi
*
،
Seyyed Mohammad Reza Adel
،
Mohammad Davoudi
چکیده
(1720 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(803 دریافت)
Tracing the Trajectory of Teacher Engagement in the Case of a CPD: Does Fake Engagement Really Exist?
ص. 119-85
10.48311/LRR.15.5.85
Büşra Ünsal-Görkemoğlu
*
،
Ayşe Semra Akyel
چکیده
(2052 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(815 دریافت)
Work Engagement in Online Instructional Settings: Unveiling Iranian EFL Teachers’ Perspectives and Experiences
ص. 144-121
10.48311/LRR.15.5.121
Masoomeh Estaji
*
،
Mohammad Sadegh Taghizadeh
چکیده
(1295 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(712 دریافت)
TPACK, English Proficiency, and Technology Applications in Pre-service English Teacher Professional Development Teaching Practice
ص. 171-145
10.48311/LRR.15.5.145
Usman Kasim
،
Asnawi Muslem
*
،
Faisal Mustafa
،
Husaini Ibrahim
چکیده
(2468 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(818 دریافت)
The Anthropocene and The Absence of Fixed Narration Structures: The Semiotics of Narration in Jeff VanderMeer’s Annihilation
ص. 196-173
10.48311/LRR.15.5.173
Hossein Mohseni
*
چکیده
(2521 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(630 دریافت)
Request Speech Act in Malaysian Chinese Mandarin
ص. 223-197
10.48311/LRR.15.5.197
Ming Pang
،
Hazlina Abdul Halim
*
،
Farhana Muslim Mohd Jalis
،
Chuanhao Lu
چکیده
(2392 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(822 دریافت)
Pragmatic Deviation of Searle’s Felicity Conditions of Illocutionary Speech Acts in Trump’s Political Speeches
ص. 255-225
10.48311/LRR.15.5.225
Muhammad Hamza
*
،
Nur Nordin
چکیده
(2299 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(796 دریافت)
A Critical Discourse Analysis of Former Iranian President’s Speeches in the Time of Covid-19: The Case of Holy Sites Lockdown
ص. 281-257
10.48311/LRR.15.5.257
Faramarz Ebn-Abbasi
*
،
Musa Nushi
چکیده
(2570 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(691 دریافت)
Mapping the Semiotic Landscape in Education: Language, Multimodality, and Educational Transformation
ص. 311-283
10.48311/LRR.15.5.283
Rong Zou
*
،
Thawascha Dechsubha
،
Yongxiang Wang
چکیده
(1380 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(682 دریافت)
The Concept of Cultural Multilingualism Based on Kazuo Ishiguro’s “Never Let Me Go”
ص. 333-313
10.48311/LRR.15.5.313
Behzad Pourgharib
*
،
Fateme Sarabandi Kemak
چکیده
(1729 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(865 دریافت)
Apprentissage et usages des collocations dans les cours de FLE en contexte universitaire Iranien
ص. 354-335
10.48311/LRR.15.5.335
Akbar Abdollahi
*
،
Valeh Charif
چکیده
(1765 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(737 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS