ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره ۱۵، شماره ۵ - ( ۱۴۰۳ )
Articles in English & French
Editorial
چکیده
(۱۵۶۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۸۳۲ دریافت)
How Innovative are Innovative Research Approaches in the Psychology of the Language Teachers and Learners: A State-of-the-Art Review
ص. ۳۴-۱
10.48311/LRR.15.5.1
Ali Derakhshan
*
،
Farzaneh Shakki
چکیده
(۳۷۰۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۵۹ دریافت)
Students’ Perceptions of Learning EFL in The Combination of Face-to-Face and Online Teaching Environments
ص. ۵۶-۳۵
10.48311/LRR.15.5.35
Anh Phuong Dang
*
،
Duy Khang Nguyen
چکیده
(۳۶۹۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۳۷ دریافت)
The Role of Agency and Identity in the Language Socialization of Iranian EFL Learners during the COVID-19 Pandemic: An Ethnographic Study
ص. ۸۳-۵۷
10.48311/LRR.15.5.57
Maryam Sabouri
،
Saeed Ghaniabadi
*
،
Seyyed Mohammad Reza Adel
،
Mohammad Davoudi
چکیده
(۲۳۹۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۳۹ دریافت)
Tracing the Trajectory of Teacher Engagement in the Case of a CPD: Does Fake Engagement Really Exist?
ص. ۱۱۹-۸۵
10.48311/LRR.15.5.85
Büşra Ünsal-Görkemoğlu
*
،
Ayşe Semra Akyel
چکیده
(۲۷۳۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۶۳ دریافت)
Work Engagement in Online Instructional Settings: Unveiling Iranian EFL Teachers’ Perspectives and Experiences
ص. ۱۴۴-۱۲۱
10.48311/LRR.15.5.121
Masoomeh Estaji
*
،
Mohammad Sadegh Taghizadeh
چکیده
(۲۰۴۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۲۸ دریافت)
TPACK, English Proficiency, and Technology Applications in Pre-service English Teacher Professional Development Teaching Practice
ص. ۱۷۱-۱۴۵
10.48311/LRR.15.5.145
Usman Kasim
،
Asnawi Muslem
*
،
Faisal Mustafa
،
Husaini Ibrahim
چکیده
(۳۸۶۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۸۰ دریافت)
The Anthropocene and The Absence of Fixed Narration Structures: The Semiotics of Narration in Jeff VanderMeer’s Annihilation
ص. ۱۹۶-۱۷۳
10.48311/LRR.15.5.173
Hossein Mohseni
*
چکیده
(۳۱۰۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۱۴ دریافت)
Request Speech Act in Malaysian Chinese Mandarin
ص. ۲۲۳-۱۹۷
10.48311/LRR.15.5.197
Ming Pang
،
Hazlina Abdul Halim
*
،
Farhana Muslim Mohd Jalis
،
Chuanhao Lu
چکیده
(۳۱۴۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۹۴ دریافت)
Pragmatic Deviation of Searle’s Felicity Conditions of Illocutionary Speech Acts in Trump’s Political Speeches
ص. ۲۵۵-۲۲۵
10.48311/LRR.15.5.225
Muhammad Hamza
*
،
Nur Nordin
چکیده
(۳۳۵۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۳۴ دریافت)
A Critical Discourse Analysis of Former Iranian President’s Speeches in the Time of Covid-19: The Case of Holy Sites Lockdown
ص. ۲۸۱-۲۵۷
10.48311/LRR.15.5.257
Faramarz Ebn-Abbasi
*
،
Musa Nushi
چکیده
(۳۰۶۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۵۲ دریافت)
Mapping the Semiotic Landscape in Education: Language, Multimodality, and Educational Transformation
ص. ۳۱۱-۲۸۳
10.48311/LRR.15.5.283
Rong Zou
*
،
Thawascha Dechsubha
،
Yongxiang Wang
چکیده
(۲۱۵۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۶۶ دریافت)
The Concept of Cultural Multilingualism Based on Kazuo Ishiguro’s “Never Let Me Go”
ص. ۳۳۳-۳۱۳
10.48311/LRR.15.5.313
Behzad Pourgharib
*
،
Fateme Sarabandi Kemak
چکیده
(۲۲۵۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۲۱ دریافت)
Apprentissage et usages des collocations dans les cours de FLE en contexte universitaire Iranien
ص. ۳۵۴-۳۳۵
10.48311/LRR.15.5.335
Akbar Abdollahi
*
،
Valeh Charif
چکیده
(۲۲۱۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۳۷ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS