ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره 15، شماره 3 - ( 1403 )
Articles in English & French
EDITORIAL
چکیده
(645 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(707 دریافت)
Causes of Boredom in Language Classrooms and Students’ Coping Strategies: A Case in Vietnam
ص. 24-1
10.48311/LRR.15.3.1
Nhat Hoai Tran
،
Hung Phu Bui
*
چکیده
(1945 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1329 دریافت)
Students’ Strategies in Reading Literature: Literary Study in the EFL, Phenomenological Psychology Perspective
ص. 48-25
10.48311/LRR.15.3.25
Anas Ahmadi
*
چکیده
(1811 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(846 دریافت)
Fulfillment of Basic Psychological Needs of English for Specific Purpose Learners during Online Learning: Lecturers' and Learners' Perspectives
ص. 78-49
10.48311/LRR.15.3.49
Dodi Mulyadi
*
،
Yudhi Arifani
،
Abdurrosyid Abdurrosyid
،
Fitrotul Mufaridah
،
Charanjit Kaur Swaran Singh
چکیده
(2468 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(893 دریافت)
Are Phrases Frozen? Investigating Lexical Bundles in Non-native and Native Reports in MICUSP
ص. 105-79
10.48311/LRR.15.3.79
Amir Mashhadi
*
،
Marjan Ghanavati
چکیده
(1395 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(803 دریافت)
On the Elaboration of Contexts of Situation with Special Reference to Requesting Strategies in Bali
ص. 133-107
10.48311/LRR.15.3.107
I Made Netra
*
،
I Made Suastra
،
I Putu Sutama
چکیده
(1403 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(797 دریافت)
Beyond Fears and Hopes for Teaching English: An Investigation of Iranian Pre-service and In-service EFL Teachers' Possible Selves
ص. 160-135
10.48311/LRR.15.3.135
Mojtaba Maghsoudi
*
،
Mohammad Hadi Mahmoodi
،
Abolfazl Khodamoradi
چکیده
(1632 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(909 دریافت)
The Beliefs of Indonesian Pre-Service Teachers Emotional Strategies in the English Teaching Practicum
ص. 193-161
10.48311/LRR.15.3.161
Ririn Pusparini
*
،
Sri Rachmajanti
،
Yudhi Arifani
،
Mirjam Anugerahwati
،
Utari Praba Astuti
چکیده
(1744 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(876 دریافت)
Critical Pedagogy in Practice: Classroom Practices and the Barriers to Its Implementation in EFL Context
ص. 223-195
10.48311/LRR.15.3.195
Esmaeel Ali Salimi
*
،
Mona Najjarpour
چکیده
(1923 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(792 دریافت)
The Facilitative Role of Social Media in EFL/ESL Students’ Language Skills and Academic Engagement: A Theoretical Analysis
ص. 244-225
10.48311/LRR.15.3.225
Yue Chen
*
،
Dong Shu
چکیده
(976 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(806 دریافت)
On the Relationship between Sensory Learning Styles and Reading Subskill Profiles: An Application of Fusion Model
ص. 274-245
10.48311/LRR.15.3.245
Mona Askari
*
،
Hossein Karami
چکیده
(1791 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(796 دریافت)
A Systematic Review of Translator Translation Styles: Trends and Development from 2013 to 2023
ص. 299-275
10.48311/LRR.15.3.275
Jingjing Yang
*
،
Norhazlina Husin
چکیده
(845 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(1085 دریافت)
La traduction des métaphores politiques dans le discours diplomatique des hommes d’états iraniens durant la période de pré-PAGC et post-PAGC
ص. 333-301
10.48311/LRR.15.3.301
Nosrat Hejazi
*
،
Mahdi Djalinoosi
چکیده
(1243 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(821 دریافت)
Analyse sémiotique de la transmission du sens dans la traduction des culturèmes Selon la théorie de Youri Lotman Etude du cas : Papillon traduit par Parviz Naghibi
ص. 357-335
10.48311/LRR.15.3.335
Nasrin Nasrin
،
Hamid Reza Shairi
*
،
Moluk Daneshmand
چکیده
(1202 مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(809 دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS