ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره ۱۵، شماره ۱ - ( ۱۴۰۳ )
Articles in English & French
EDITORIAL
چکیده
(۱۷۶۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۴۷ دریافت)
Intercultural Language Education in an EFL Context: Policymakers’ Beliefs, Knowledge, and Planning
ص. ۳۱-۱
10.48311/LRR.15.1.1
Zia Tajeddin
*
،
Zari Saeedi
،
Neda Khanlarzadeh
چکیده
(۲۶۸۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۹۶ دریافت)
Design and Application of Intelligent Classroom in English Language and Literature Based on Artificial Intelligence Technology
ص. ۵۷-۳۳
10.48311/LRR.15.1.33
Kehan Du
*
چکیده
(۲۱۸۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۷۸ دریافت)
Teachers as Emotional Agents: Contributions of an Online Asynchronous Teacher Education Initiative
ص. ۸۶-۵۹
10.48311/LRR.15.1.59
Mohammad Nabi Karimi
،
Mahdieh Mofidi
*
چکیده
(۲۹۷۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۸۴ دریافت)
The Applicability of Positive Psychology in Social Media-Based Language Learning
ص. ۱۱۸-۸۷
10.48311/LRR.15.1.87
Xiaoqi Qin
*
چکیده
(۲۴۰۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۲۳ دریافت)
A Methodological Synthesis of Research Articles in the English for Specific Purposes’s Lifespan
ص. ۱۴۳-۱۱۹
10.48311/LRR.15.1.119
Hessameddin Ghanbar
،
Reza Rezvani
*
چکیده
(۴۳۰۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۰۶ دریافت)
The Embodiment of Environmental Discourse in Language Learning: A Critical Ecolinguistic Study of EFL Textbooks in Indonesia
ص. ۱۷۵-۱۴۵
10.48311/LRR.15.1.145
Pirman Ginting
*
،
Glory Algae
،
Yenni Hasnah
،
Mandra Saragih
،
Adib Kharisma
چکیده
(۳۷۳۱ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۸۷۱ دریافت)
Recast Enrichment Episodes for Improving EFL Learners’ Written Accuracy and Complexity: Reaching out to Learner Negotiation
ص. ۱۹۷-۱۷۷
10.48311/LRR.15.1.177
David M. Russell
،
Massoud Yaghoubi-Notash
*
چکیده
(۲۸۰۰ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۵۶ دریافت)
Factors Affecting Foreign Language Teachers’ Willingness to Communicate in Second Language
ص. ۲۳۵-۱۹۹
10.48311/LRR.15.1.199
Mohammad Taghei Azad
،
Moussa Ahmadian
*
چکیده
(۲۹۷۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۱۹ دریافت)
Hiatus Resolution and Its Relation to Vowel Shortening in Persian and Central Kurdish: An Optimality-Theoretic Approach
ص. ۲۵۸-۲۳۷
10.48311/LRR.15.1.237
Omid Ghalkhani
*
،
Hossein Razavian
چکیده
(۲۸۹۲ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۰۹ دریافت)
Iranian Prospective English Language Teachers’ Perceptions of Neurocognitive Science Core Concepts: A Phenomenological Study
ص. ۲۹۲-۲۵۹
10.48311/LRR.15.1.259
Hamid Khosravany Fard
،
Seyyed Mohammad Reza Adel
*
،
Ali Moghimi
،
Mohammad Davoudi
،
Saeed Ghaniabadi
چکیده
(۲۴۷۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۱۱۶ دریافت)
Insights into Moral Education: Iranian English Teachers’ Conception of Morality
ص. ۳۱۹-۲۹۳
10.48311/LRR.15.1.293
Azar Hosseini Fatemi
،
Neda Moezzipour
*
،
Behzad Ghonsooly
چکیده
(۲۷۸۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۰۹ دریافت)
La traduction dans le roman: le cas de Mille Soleils splendides de Khaled Hosseini
ص. ۳۳۸-۳۲۱
10.48311/LRR.15.1.321
Atefeh Navarchi
*
،
Ladane Motamedi
چکیده
(۲۴۸۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۷۴ دریافت)
L'Efficacité de l'Apprentissage en ligne des Langues étrangères dans l'ère Post-COVID-19 dans les établissements d'enseignement supérieur
ص. ۳۵۷-۳۳۹
10.48311/LRR.15.1.339
Nabil Al-Awawdeh
*
چکیده
(۲۱۱۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۹۴۴ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS