ارسال مقاله
پيگيری مقاله
مرکز پشتیبانی
English
ورود به سایت
ورود به عنوان
کاربر عمومی
ارسال کننده
داور
سردبیر
ورود خودکار
ثبت نام
بازیابی رمز عبور
جستجو
فهرست
جستجو در:
همه
صفحات وب
کتب
نشریات
مرکز نشر آثار علمی
جستارهای زبانی
دوره ۱۴، شماره ۱ - ( ۱۴۰۲ )
English and French articles
EDITORIAL
چکیده
(۳۳۲۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۲۰۹ دریافت)
Examining the Role of Active/Passive Motivation in EFL Teachers’ Burnout and Efficacy
ص. ۳۳-۱
10.48311/LRR.14.1.1
Seyed Ebrahim Momenzadeh
،
Reza Pishghadam
*
،
Elham Naji Meidani
چکیده
(۳۱۸۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۰۱۴ دریافت)
A Study of Integrating Service-Learning into University Curriculum: Reflections from EFL Students after Implementation
ص. ۶۱-۳۵
10.48311/LRR.14.1.35
Vien Truong
*
،
Chau Thi Hoang Hoa
،
Truong Thi Tu Liem
چکیده
(۲۷۷۵ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۲۳ دریافت)
Write in Their Tongue: Iranian Higher Education Policies of Publishing in English
ص. ۸۷-۶۳
10.48311/LRR.14.1.63
Farnoosh Rashed
،
Seyyed-Abdolhamid Mirhosseini
*
،
Mohsen Shirazizadeh
چکیده
(۳۱۴۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۴۴ دریافت)
Vietnamese EFL Secondary School Teachers’ Perceptions of Task-Based Language Teaching
ص. ۱۱۲-۸۹
10.48311/LRR.14.1.89
Thi Anh Nguyen
*
،
Luan Thanh Nguyen
،
Anh Phuong Vo
چکیده
(۳۵۴۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۲۳۱۹ دریافت)
Construction and Validation of Iranian EFL Teachers’ Perceptions of Professional Development Questionnaire
ص. ۱۴۳-۱۱۳
10.48311/LRR.14.1.113
Leyli Amiri Shayesteh
،
Sasan Baleghizadeh
*
چکیده
(۲۹۴۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۸۹۸ دریافت)
Use of ICTs and the Digital Competences of Foreign Language Teachers before and during the State of Alarm
ص. ۱۶۶-۱۴۵
10.48311/LRR.14.1.145
Olympia Skevi
،
José Luis Ortega-Martin
*
،
Gracia González-Gijón
چکیده
(۲۷۶۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۵۹ دریافت)
A Corpus-Based Investigation of “Would You Like” and “Would You Mind” Request Expressions’ Collocational Patterns in American Spoken English Discourse
ص. ۱۹۱-۱۶۷
10.48311/LRR.14.1.167
Reza Bagheri Nevisi
*
،
Fatemeh Miri
چکیده
(۲۹۸۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۹۹ دریافت)
Do EFL Teachers’ Digital Literacies Reflect Sociocultural Frameworks during Their Online Professional Development?
ص. ۲۱۷-۱۹۳
10.48311/LRR.14.1.193
Nur Hidayat
*
،
Slamet Setiawan
،
Syafiul Anam
چکیده
(۲۹۳۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۴۷ دریافت)
An Explicit Communication Strategies Instruction: Iranian EFL Learners’ Self-Reported Use of Communication Strategies
ص. ۲۵۰-۲۱۹
10.48311/LRR.14.1.219
Raziyeh Behroozian
،
Naser Ghafoori
*
،
Saeideh Ahangari
چکیده
(۲۵۷۴ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۷۲ دریافت)
Shifting Emotions in Speaking English as an Additional Language
ص. ۲۸۲-۲۵۱
10.48311/LRR.14.1.251
Ai Pham Thi Nguyen
*
،
Thi Hong Nhung Pham
چکیده
(۲۷۵۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۵۶۸ دریافت)
Reasons for EFL Teachers’ L1 Use in Classrooms: Teachers’ Versus Students’ Perceptions
ص. ۳۰۴-۲۸۳
10.48311/LRR.14.1.283
Mona Mohamadi
،
Shahab Moradkhani
*
،
Kurosh Saberi
چکیده
(۲۶۶۶ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۶۲۴ دریافت)
The Impact of Writing Strategy Instruction: Undergraduate Students’ Academic Writing Performance and Strategy Use
ص. ۳۳۴-۳۰۵
10.48311/LRR.14.1.305
Syed Muhammad Mujtaba
،
Atiyeh Kamyabi Gol
*
،
Rakesh Parkash
چکیده
(۲۷۹۳ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۸۸۴ دریافت)
The Mediating Role of Motivation and Language Anxiety in Increasing EFL Learners’ Working Memory
ص. ۳۵۸-۳۳۵
10.48311/LRR.14.1.335
Lijuan Feng
*
،
Rafizah Mohd Rawian
چکیده
(۳۱۶۸ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۹۹۹ دریافت)
Exploring the Potential of Game-Based Differentiated Instruction in English for Specific Purposes Writing Education
ص. ۳۹۸-۳۵۹
10.48311/LRR.14.1.359
Saeed Khazaie
*
،
Saeed Ketabi
چکیده
(۲۸۱۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۹۲۱ دریافت)
Self-Concept of Ability and Parental/Teachers’ Beliefs in Reading and Dictation
ص. ۴۲۷-۳۹۹
10.48311/LRR.14.1.399
Javad Zare
*
،
Sedigheh Karimpour
چکیده
(۲۶۴۹ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۳۶ دریافت)
Faire une classe virtuelle du FLE en Iran: Les défis et les avantages pédagogiques
ص. ۴۵۴-۴۲۹
10.48311/LRR.14.1.429
Seyedeh Yasamin Sajjadi
*
،
Seyedeh Fatemeh Hejaziyan
چکیده
(۲۲۹۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۳۷۴ دریافت)
La classe de FLE: Un espace éthique du sens commun de l’agir avec l’autre et de partage des valeurs en devenir
ص. ۴۷۶-۴۵۵
10.48311/LRR.14.1.455
Hoda Khayat
*
چکیده
(۴۶۳۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۴۰۲ دریافت)
Teaching English as a Foreign Language to Iranian 7th Graders with Intellectual Disabilities
ص. ۵۰۰-۴۷۷
10.48311/LRR.14.1.477
Ahmad Ramezani
*
،
Shirin Mohamadzadeh
،
Payvand Mihandoust
چکیده
(۲۲۲۷ مشاهده)
|
متن کامل (PDF)
(۱۰۸۱ دریافت)
Export as:
HTML
|
XML
|
RSS