حق بین, فریده, حسین زاده شهری, معصومه, منفرد, نرجس, قاسمی نژاد رائینی, یوسف (2025). تأثیر سازوکار گفتمانیِ گسست بر نگرش خرید کاربران شبکه اجتماعی در بازاریابی دیدگاه. , 16(2), 65-115. doi: 10.48311/LRR.16.2.3
فریده حق بین; معصومه حسین زاده شهری; نرجس منفرد; یوسف قاسمی نژاد رائینی. "تأثیر سازوکار گفتمانیِ گسست بر نگرش خرید کاربران شبکه اجتماعی در بازاریابی دیدگاه". , 16, 2, 2025, 65-115. doi: 10.48311/LRR.16.2.3
حق بین, فریده, حسین زاده شهری, معصومه, منفرد, نرجس, قاسمی نژاد رائینی, یوسف (2025). 'تأثیر سازوکار گفتمانیِ گسست بر نگرش خرید کاربران شبکه اجتماعی در بازاریابی دیدگاه', , 16(2), pp. 65-115. doi: 10.48311/LRR.16.2.3
حق بین, فریده, حسین زاده شهری, معصومه, منفرد, نرجس, قاسمی نژاد رائینی, یوسف تأثیر سازوکار گفتمانیِ گسست بر نگرش خرید کاربران شبکه اجتماعی در بازاریابی دیدگاه. , 2025; 16(2): 65-115. doi: 10.48311/LRR.16.2.3
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,460,606
PDF Download17,559,795