پروین, نورالدین (2024). بررسی تأثیری هوش شناختی ذاتی و آگاهی‌افزایی هوش فراشناختی بر یادگیری مهارت شنیداری فراگیران زبان دوم (مطالعۀ موردی کتاب مجموعۀ آموزشی زبان عربی: شاِهد و تعلّم). , 15(6), 173-196. doi: 10.48311/LRR.15.6.173
نورالدین پروین. "بررسی تأثیری هوش شناختی ذاتی و آگاهی‌افزایی هوش فراشناختی بر یادگیری مهارت شنیداری فراگیران زبان دوم (مطالعۀ موردی کتاب مجموعۀ آموزشی زبان عربی: شاِهد و تعلّم)". , 15, 6, 2024, 173-196. doi: 10.48311/LRR.15.6.173
پروین, نورالدین (2024). 'بررسی تأثیری هوش شناختی ذاتی و آگاهی‌افزایی هوش فراشناختی بر یادگیری مهارت شنیداری فراگیران زبان دوم (مطالعۀ موردی کتاب مجموعۀ آموزشی زبان عربی: شاِهد و تعلّم)', , 15(6), pp. 173-196. doi: 10.48311/LRR.15.6.173
پروین, نورالدین بررسی تأثیری هوش شناختی ذاتی و آگاهی‌افزایی هوش فراشناختی بر یادگیری مهارت شنیداری فراگیران زبان دوم (مطالعۀ موردی کتاب مجموعۀ آموزشی زبان عربی: شاِهد و تعلّم). , 2024; 15(6): 173-196. doi: 10.48311/LRR.15.6.173
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,160
Number of Articles24,572
Article View19,858,454
PDF Download16,042,698