خزایی, سعید, درخشان, علی, کیان‌پور, مریم (2022). مطالعۀ مشارکتی در بررسی کاربردپذیری شیوۀ یادگیری معکوس مبتنی‌بر واقعیت افزوده در ارتقای مهارت‌های درک انگلیسی با اهداف پرستاری. , 13(4), 185-219. doi: 10.29252/LRR.13.4.6
سعید خزایی; علی درخشان; مریم کیان‌پور. "مطالعۀ مشارکتی در بررسی کاربردپذیری شیوۀ یادگیری معکوس مبتنی‌بر واقعیت افزوده در ارتقای مهارت‌های درک انگلیسی با اهداف پرستاری". , 13, 4, 2022, 185-219. doi: 10.29252/LRR.13.4.6
خزایی, سعید, درخشان, علی, کیان‌پور, مریم (2022). 'مطالعۀ مشارکتی در بررسی کاربردپذیری شیوۀ یادگیری معکوس مبتنی‌بر واقعیت افزوده در ارتقای مهارت‌های درک انگلیسی با اهداف پرستاری', , 13(4), pp. 185-219. doi: 10.29252/LRR.13.4.6
خزایی, سعید, درخشان, علی, کیان‌پور, مریم مطالعۀ مشارکتی در بررسی کاربردپذیری شیوۀ یادگیری معکوس مبتنی‌بر واقعیت افزوده در ارتقای مهارت‌های درک انگلیسی با اهداف پرستاری. , 2022; 13(4): 185-219. doi: 10.29252/LRR.13.4.6
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,460,625
PDF Download17,559,799