درخشان, علی, شکی, فرزانه, سارانی, محمد امین (2020). تأثیر ارزیابی پویا و غیرپویا بر درک یادگیرندگان زبان انگلیسی سطح متوسط از کنش های گفتاری معذرت خواهی و درخواست. , 11(4), 605-637.
علی درخشان; فرزانه شکی; محمد امین سارانی. "تأثیر ارزیابی پویا و غیرپویا بر درک یادگیرندگان زبان انگلیسی سطح متوسط از کنش های گفتاری معذرت خواهی و درخواست". , 11, 4, 2020, 605-637.
درخشان, علی, شکی, فرزانه, سارانی, محمد امین (2020). 'تأثیر ارزیابی پویا و غیرپویا بر درک یادگیرندگان زبان انگلیسی سطح متوسط از کنش های گفتاری معذرت خواهی و درخواست', , 11(4), pp. 605-637.
درخشان, علی, شکی, فرزانه, سارانی, محمد امین تأثیر ارزیابی پویا و غیرپویا بر درک یادگیرندگان زبان انگلیسی سطح متوسط از کنش های گفتاری معذرت خواهی و درخواست. , 2020; 11(4): 605-637.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,436,134
PDF Download17,551,321