صدیقی فر, زهره, خالقی زاده, شراره (2018). راهبردهای حافظه ای، شناختی و جبرانی: بررسی ارتباط بین به کارگیری راهبردها با میزان موفقیت فارسی آموزان غیرایرانی در مهارت نوشتن. , 9(1), 113-138.
زهره صدیقی فر; شراره خالقی زاده. "راهبردهای حافظه ای، شناختی و جبرانی: بررسی ارتباط بین به کارگیری راهبردها با میزان موفقیت فارسی آموزان غیرایرانی در مهارت نوشتن". , 9, 1, 2018, 113-138.
صدیقی فر, زهره, خالقی زاده, شراره (2018). 'راهبردهای حافظه ای، شناختی و جبرانی: بررسی ارتباط بین به کارگیری راهبردها با میزان موفقیت فارسی آموزان غیرایرانی در مهارت نوشتن', , 9(1), pp. 113-138.
صدیقی فر, زهره, خالقی زاده, شراره راهبردهای حافظه ای، شناختی و جبرانی: بررسی ارتباط بین به کارگیری راهبردها با میزان موفقیت فارسی آموزان غیرایرانی در مهارت نوشتن. , 2018; 9(1): 113-138.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,443,873
PDF Download17,553,735