زالی, محمدرضا, شات, توماس, کردناییج, اسدالله, نجفیان, مینا (2021). تاثیر شبکه اجتماعی بر عملکرد کسب وکار: اثر تعدیل کنندگی الگوی نقش و انگیزه کارآفرینانه (مورد مطالعه ایران، کرواسی و دانمارک). , 16(2), 91-111.
محمدرضا زالی; توماس شات; اسدالله کردناییج; مینا نجفیان. "تاثیر شبکه اجتماعی بر عملکرد کسب وکار: اثر تعدیل کنندگی الگوی نقش و انگیزه کارآفرینانه (مورد مطالعه ایران، کرواسی و دانمارک)". , 16, 2, 2021, 91-111.
زالی, محمدرضا, شات, توماس, کردناییج, اسدالله, نجفیان, مینا (2021). 'تاثیر شبکه اجتماعی بر عملکرد کسب وکار: اثر تعدیل کنندگی الگوی نقش و انگیزه کارآفرینانه (مورد مطالعه ایران، کرواسی و دانمارک)', , 16(2), pp. 91-111.
زالی, محمدرضا, شات, توماس, کردناییج, اسدالله, نجفیان, مینا تاثیر شبکه اجتماعی بر عملکرد کسب وکار: اثر تعدیل کنندگی الگوی نقش و انگیزه کارآفرینانه (مورد مطالعه ایران، کرواسی و دانمارک). , 2021; 16(2): 91-111.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,465,875
PDF Download17,561,677