نژاد بارنجی, مهدی, بشیر خداپرستی, رامین (2022). واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیل‌گری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام. , 26(3), 95-116.
مهدی نژاد بارنجی; رامین بشیر خداپرستی. "واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیل‌گری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام". , 26, 3, 2022, 95-116.
نژاد بارنجی, مهدی, بشیر خداپرستی, رامین (2022). 'واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیل‌گری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام', , 26(3), pp. 95-116.
نژاد بارنجی, مهدی, بشیر خداپرستی, رامین واکاوی نقش بدبینی تبلیغات سبز و سودمندی اطلاعات بر قصد خرید محصول سبز با تعدیل‌گری خودتفسیری مستقل و وابسته در بین کاربران بازدیدکننده از تبلیغات محصولات سبز در اینستاگرام. , 2022; 26(3): 95-116.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,160
Number of Articles24,576
Article View19,918,251
PDF Download16,074,818