زیلایی, راضیه, بابایی زکلیکی, محمدعلی, عبداللهی, عباس (2022). عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب. , 26(3), 173-192.
راضیه زیلایی; محمدعلی بابایی زکلیکی; عباس عبداللهی. "عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب". , 26, 3, 2022, 173-192.
زیلایی, راضیه, بابایی زکلیکی, محمدعلی, عبداللهی, عباس (2022). 'عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب', , 26(3), pp. 173-192.
زیلایی, راضیه, بابایی زکلیکی, محمدعلی, عبداللهی, عباس عوامل اثرگذار در رابطه الگوی ذهنی مصرف کننده با آمیختگی با برند: رهیافت فراترکیب. , 2022; 26(3): 173-192.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,160
Number of Articles24,576
Article View19,918,250
PDF Download16,074,816