وکیل, سید محمدرضا, تیمورنژاد, کاوه, معتدل, محمدرضا, محمدی, محمود (2022). ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوش‌تجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی). , 26(1), 246-271.
سید محمدرضا وکیل; کاوه تیمورنژاد; محمدرضا معتدل; محمود محمدی. "ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوش‌تجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی)". , 26, 1, 2022, 246-271.
وکیل, سید محمدرضا, تیمورنژاد, کاوه, معتدل, محمدرضا, محمدی, محمود (2022). 'ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوش‌تجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی)', , 26(1), pp. 246-271.
وکیل, سید محمدرضا, تیمورنژاد, کاوه, معتدل, محمدرضا, محمدی, محمود ارائه چارچوب مفهومی مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری‌الکترونیک با تأکید بر بکارگیری ابزارهای هوش‌تجاری (مورد مطالعه : بانک سپه و بانکهای ادغامی). , 2022; 26(1): 246-271.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,436,005
PDF Download17,551,284