رستمی, مریم, حیدریه, سید عبدالله, امین بیدختی, علی اکبر (2022). ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده. , 26(1), 112-137.
مریم رستمی; سید عبدالله حیدریه; علی اکبر امین بیدختی. "ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده". , 26, 1, 2022, 112-137.
رستمی, مریم, حیدریه, سید عبدالله, امین بیدختی, علی اکبر (2022). 'ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده', , 26(1), pp. 112-137.
رستمی, مریم, حیدریه, سید عبدالله, امین بیدختی, علی اکبر ارائه الگوی بازاریابی محتوای دیجیتال در خلق ارزش مصرف کننده. , 2022; 26(1): 112-137.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,479,482
PDF Download17,565,704