حسینی, سید فرهاد, اسلامی, یحیی, جلالی, سیدحسن (2021). بررسی روابط ساختاری بین خدمات‌گرایی سازمانی، رضایت شغلی کارکنان صف و رفتار شهروندی سازمانی: شعب بانک ملت تهران. , 16(1), 53-72.
سید فرهاد حسینی; یحیی اسلامی; سیدحسن جلالی. "بررسی روابط ساختاری بین خدمات‌گرایی سازمانی، رضایت شغلی کارکنان صف و رفتار شهروندی سازمانی: شعب بانک ملت تهران". , 16, 1, 2021, 53-72.
حسینی, سید فرهاد, اسلامی, یحیی, جلالی, سیدحسن (2021). 'بررسی روابط ساختاری بین خدمات‌گرایی سازمانی، رضایت شغلی کارکنان صف و رفتار شهروندی سازمانی: شعب بانک ملت تهران', , 16(1), pp. 53-72.
حسینی, سید فرهاد, اسلامی, یحیی, جلالی, سیدحسن بررسی روابط ساختاری بین خدمات‌گرایی سازمانی، رضایت شغلی کارکنان صف و رفتار شهروندی سازمانی: شعب بانک ملت تهران. , 2021; 16(1): 53-72.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,465,874
PDF Download17,561,676