خدامی, سهیلا, مشبکی, اصغر, مرادی, حمید (2021). طراحی مدل ارزش کلی درک شده محصولات سفارشی سازی شده انبوه بر اساس تئوریهای مرتبط با ارزش تمایز فردی. , 15(4), 217-237.
سهیلا خدامی; اصغر مشبکی; حمید مرادی. "طراحی مدل ارزش کلی درک شده محصولات سفارشی سازی شده انبوه بر اساس تئوریهای مرتبط با ارزش تمایز فردی". , 15, 4, 2021, 217-237.
خدامی, سهیلا, مشبکی, اصغر, مرادی, حمید (2021). 'طراحی مدل ارزش کلی درک شده محصولات سفارشی سازی شده انبوه بر اساس تئوریهای مرتبط با ارزش تمایز فردی', , 15(4), pp. 217-237.
خدامی, سهیلا, مشبکی, اصغر, مرادی, حمید طراحی مدل ارزش کلی درک شده محصولات سفارشی سازی شده انبوه بر اساس تئوریهای مرتبط با ارزش تمایز فردی. , 2021; 15(4): 217-237.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,162
Number of Articles24,582
Article View20,460,694
PDF Download16,295,007