خداداد حسینی, سید حمید, همتی نژاد, مهرعلی, معصومی جهانگیرلو, رحمان (2021). تأثیر تقلید برند بر شباهت درک‌‌شده توسط مصرف‌کننده با نقش تعدیل‌گری ذهنیت مصرف‌کننده و و فاداری به برند. , 23(1), 1-24.
سید حمید خداداد حسینی; مهرعلی همتی نژاد; رحمان معصومی جهانگیرلو. "تأثیر تقلید برند بر شباهت درک‌‌شده توسط مصرف‌کننده با نقش تعدیل‌گری ذهنیت مصرف‌کننده و و فاداری به برند". , 23, 1, 2021, 1-24.
خداداد حسینی, سید حمید, همتی نژاد, مهرعلی, معصومی جهانگیرلو, رحمان (2021). 'تأثیر تقلید برند بر شباهت درک‌‌شده توسط مصرف‌کننده با نقش تعدیل‌گری ذهنیت مصرف‌کننده و و فاداری به برند', , 23(1), pp. 1-24.
خداداد حسینی, سید حمید, همتی نژاد, مهرعلی, معصومی جهانگیرلو, رحمان تأثیر تقلید برند بر شباهت درک‌‌شده توسط مصرف‌کننده با نقش تعدیل‌گری ذهنیت مصرف‌کننده و و فاداری به برند. , 2021; 23(1): 1-24.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,465,885
PDF Download17,561,680