آقازاده, هاشم, امینی کسبی, حسین, جعفری, عماد (2021). بررسی نقش شخصیت برند در شکل گیری ارزش ویژه برند (مطالعه موردی اپراتور همراه اوّل). , 20(2), 1-20.
هاشم آقازاده; حسین امینی کسبی; عماد جعفری. "بررسی نقش شخصیت برند در شکل گیری ارزش ویژه برند (مطالعه موردی اپراتور همراه اوّل)". , 20, 2, 2021, 1-20.
آقازاده, هاشم, امینی کسبی, حسین, جعفری, عماد (2021). 'بررسی نقش شخصیت برند در شکل گیری ارزش ویژه برند (مطالعه موردی اپراتور همراه اوّل)', , 20(2), pp. 1-20.
آقازاده, هاشم, امینی کسبی, حسین, جعفری, عماد بررسی نقش شخصیت برند در شکل گیری ارزش ویژه برند (مطالعه موردی اپراتور همراه اوّل). , 2021; 20(2): 1-20.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,445,065
PDF Download17,554,092