آذر, عادل, خدادادحسینی, سید حمید, صفری کهره, محمد (2021). تجزیه و تحلیل ارزش بلندمدت مشتری (CLV) به منظور بخش‌بندی و مدیریت سودآوری مشتریان مورد مطالعه: یکی از بانک‌های تجاری ایران. , 18(4), 87-110.
عادل آذر; سید حمید خدادادحسینی; محمد صفری کهره. "تجزیه و تحلیل ارزش بلندمدت مشتری (CLV) به منظور بخش‌بندی و مدیریت سودآوری مشتریان مورد مطالعه: یکی از بانک‌های تجاری ایران". , 18, 4, 2021, 87-110.
آذر, عادل, خدادادحسینی, سید حمید, صفری کهره, محمد (2021). 'تجزیه و تحلیل ارزش بلندمدت مشتری (CLV) به منظور بخش‌بندی و مدیریت سودآوری مشتریان مورد مطالعه: یکی از بانک‌های تجاری ایران', , 18(4), pp. 87-110.
آذر, عادل, خدادادحسینی, سید حمید, صفری کهره, محمد تجزیه و تحلیل ارزش بلندمدت مشتری (CLV) به منظور بخش‌بندی و مدیریت سودآوری مشتریان مورد مطالعه: یکی از بانک‌های تجاری ایران. , 2021; 18(4): 87-110.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,465,860
PDF Download17,561,667