(2014). تأثیر عوامل بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر گرایش به خرید مجدد مواد غذایی علیرضا موتمنی1، هادی مرادی2و 3، امین همتی4 ، آناهیتا هاشم زاده 2، وحید مرادی5. , 11(42), 31-42.
. "تأثیر عوامل بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر گرایش به خرید مجدد مواد غذایی علیرضا موتمنی1، هادی مرادی2و 3، امین همتی4 ، آناهیتا هاشم زاده 2، وحید مرادی5". , 11, 42, 2014, 31-42.
(2014). 'تأثیر عوامل بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر گرایش به خرید مجدد مواد غذایی علیرضا موتمنی1، هادی مرادی2و 3، امین همتی4 ، آناهیتا هاشم زاده 2، وحید مرادی5', , 11(42), pp. 31-42.
تأثیر عوامل بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر گرایش به خرید مجدد مواد غذایی علیرضا موتمنی1، هادی مرادی2و 3، امین همتی4 ، آناهیتا هاشم زاده 2، وحید مرادی5. , 2014; 11(42): 31-42.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,444,798
PDF Download17,554,020