زنجانبر, امیر حسین (2024). کارکرد تعلیمی «تفکر خلاف‌واقع» در چهار کتاب قصۀ کودک: با رویکرد روایت‌شناسیِ شناختی. , 17(65), 135-161. doi: 10.48311/lcq.17.65.135
امیر حسین زنجانبر. "کارکرد تعلیمی «تفکر خلاف‌واقع» در چهار کتاب قصۀ کودک: با رویکرد روایت‌شناسیِ شناختی". , 17, 65, 2024, 135-161. doi: 10.48311/lcq.17.65.135
زنجانبر, امیر حسین (2024). 'کارکرد تعلیمی «تفکر خلاف‌واقع» در چهار کتاب قصۀ کودک: با رویکرد روایت‌شناسیِ شناختی', , 17(65), pp. 135-161. doi: 10.48311/lcq.17.65.135
زنجانبر, امیر حسین کارکرد تعلیمی «تفکر خلاف‌واقع» در چهار کتاب قصۀ کودک: با رویکرد روایت‌شناسیِ شناختی. , 2024; 17(65): 135-161. doi: 10.48311/lcq.17.65.135
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,431,429
PDF Download17,549,928