آقایی, محمد (2024). تأثیر تطابق ارزش و توانمندسازی کارکنان بر جذابیت برند کارفرمایی در بانک ملی ایران. , 13(4), 79-97.
محمد آقایی. "تأثیر تطابق ارزش و توانمندسازی کارکنان بر جذابیت برند کارفرمایی در بانک ملی ایران". , 13, 4, 2024, 79-97.
آقایی, محمد (2024). 'تأثیر تطابق ارزش و توانمندسازی کارکنان بر جذابیت برند کارفرمایی در بانک ملی ایران', , 13(4), pp. 79-97.
آقایی, محمد تأثیر تطابق ارزش و توانمندسازی کارکنان بر جذابیت برند کارفرمایی در بانک ملی ایران. , 2024; 13(4): 79-97.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,160
Number of Articles24,575
Article View19,911,551
PDF Download16,071,677