عزیزی, فیروزه, بنیادی نائینی, علی, مسیبی, علیرضا (2019). مزیت رقابتی پایدار و تصویر برند سازمان: تبیین نقش استراتژی بازاریابی و تعاملات اجتماعی مشتریان. , 8(4), 89-110.
فیروزه عزیزی; علی بنیادی نائینی; علیرضا مسیبی. "مزیت رقابتی پایدار و تصویر برند سازمان: تبیین نقش استراتژی بازاریابی و تعاملات اجتماعی مشتریان". , 8, 4, 2019, 89-110.
عزیزی, فیروزه, بنیادی نائینی, علی, مسیبی, علیرضا (2019). 'مزیت رقابتی پایدار و تصویر برند سازمان: تبیین نقش استراتژی بازاریابی و تعاملات اجتماعی مشتریان', , 8(4), pp. 89-110.
عزیزی, فیروزه, بنیادی نائینی, علی, مسیبی, علیرضا مزیت رقابتی پایدار و تصویر برند سازمان: تبیین نقش استراتژی بازاریابی و تعاملات اجتماعی مشتریان. , 2019; 8(4): 89-110.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,431,974
PDF Download17,550,144