حاجی پور, بهمن, حاجی پور, بهمن, عزیزی, شهریار, عزیزی, شهریار, قره چه, منیژه, محمدی, مصطفی (2017). الگوی مبنایی تخصیص بهینه منابع بازاریابی: رویکرد داده‌بنیاد. , 7(3), 59-74.
بهمن حاجی پور; بهمن حاجی پور; شهریار عزیزی; شهریار عزیزی; منیژه قره چه; مصطفی محمدی. "الگوی مبنایی تخصیص بهینه منابع بازاریابی: رویکرد داده‌بنیاد". , 7, 3, 2017, 59-74.
حاجی پور, بهمن, حاجی پور, بهمن, عزیزی, شهریار, عزیزی, شهریار, قره چه, منیژه, محمدی, مصطفی (2017). 'الگوی مبنایی تخصیص بهینه منابع بازاریابی: رویکرد داده‌بنیاد', , 7(3), pp. 59-74.
حاجی پور, بهمن, حاجی پور, بهمن, عزیزی, شهریار, عزیزی, شهریار, قره چه, منیژه, محمدی, مصطفی الگوی مبنایی تخصیص بهینه منابع بازاریابی: رویکرد داده‌بنیاد. , 2017; 7(3): 59-74.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,160
Number of Articles24,583
Article View20,220,959
PDF Download16,198,785