رضایی, سعید, سیدجوادین, سیدرضا, گنجعلی, اسداله (2017). رهبری مشتری‌مدار: شناسایی مؤلفه‌ها و تأثیر آن بر نتایج سازمان. , 7(2), 62-79.
سعید رضایی; سیدرضا سیدجوادین; اسداله گنجعلی. "رهبری مشتری‌مدار: شناسایی مؤلفه‌ها و تأثیر آن بر نتایج سازمان". , 7, 2, 2017, 62-79.
رضایی, سعید, سیدجوادین, سیدرضا, گنجعلی, اسداله (2017). 'رهبری مشتری‌مدار: شناسایی مؤلفه‌ها و تأثیر آن بر نتایج سازمان', , 7(2), pp. 62-79.
رضایی, سعید, سیدجوادین, سیدرضا, گنجعلی, اسداله رهبری مشتری‌مدار: شناسایی مؤلفه‌ها و تأثیر آن بر نتایج سازمان. , 2017; 7(2): 62-79.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,449,165
PDF Download17,555,691