سید جوادین, سیدرضا, فیاضی, مرجان, بلوچی, حسین (2015). شناسایی ارتباط ابعاد تعهد سازمانی و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان (همبستگی کانونی). , 5(3), 97-124.
سیدرضا سید جوادین; مرجان فیاضی; حسین بلوچی. "شناسایی ارتباط ابعاد تعهد سازمانی و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان (همبستگی کانونی)". , 5, 3, 2015, 97-124.
سید جوادین, سیدرضا, فیاضی, مرجان, بلوچی, حسین (2015). 'شناسایی ارتباط ابعاد تعهد سازمانی و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان (همبستگی کانونی)', , 5(3), pp. 97-124.
سید جوادین, سیدرضا, فیاضی, مرجان, بلوچی, حسین شناسایی ارتباط ابعاد تعهد سازمانی و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان (همبستگی کانونی). , 2015; 5(3): 97-124.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,160
Number of Articles24,572
Article View19,843,532
PDF Download16,030,725