بنیادی نایینی, علی, نمکی, سمانه, فاتحی, مونا (2015). تأثیر ادراک مشتری از نام تجاری بر وفاداری وی با میانجی‌گری ارزش ادراک شده توسط مشتری. , 4(4), 1-21.
علی بنیادی نایینی; سمانه نمکی; مونا فاتحی. "تأثیر ادراک مشتری از نام تجاری بر وفاداری وی با میانجی‌گری ارزش ادراک شده توسط مشتری". , 4, 4, 2015, 1-21.
بنیادی نایینی, علی, نمکی, سمانه, فاتحی, مونا (2015). 'تأثیر ادراک مشتری از نام تجاری بر وفاداری وی با میانجی‌گری ارزش ادراک شده توسط مشتری', , 4(4), pp. 1-21.
بنیادی نایینی, علی, نمکی, سمانه, فاتحی, مونا تأثیر ادراک مشتری از نام تجاری بر وفاداری وی با میانجی‌گری ارزش ادراک شده توسط مشتری. , 2015; 4(4): 1-21.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,448,440
PDF Download17,555,309