پور, سمیرا, خریدار, فاطمه, زرگری, محبوبه (2014). تأثیر سفارشی‌سازی خدمات در صنایع بانکداری بر وفاداری، اعتماد و رضایت‌مندی مشتری با استفاده از مدل ECSI. , 4(3), 23-48.
سمیرا پور; فاطمه خریدار; محبوبه زرگری. "تأثیر سفارشی‌سازی خدمات در صنایع بانکداری بر وفاداری، اعتماد و رضایت‌مندی مشتری با استفاده از مدل ECSI". , 4, 3, 2014, 23-48.
پور, سمیرا, خریدار, فاطمه, زرگری, محبوبه (2014). 'تأثیر سفارشی‌سازی خدمات در صنایع بانکداری بر وفاداری، اعتماد و رضایت‌مندی مشتری با استفاده از مدل ECSI', , 4(3), pp. 23-48.
پور, سمیرا, خریدار, فاطمه, زرگری, محبوبه تأثیر سفارشی‌سازی خدمات در صنایع بانکداری بر وفاداری، اعتماد و رضایت‌مندی مشتری با استفاده از مدل ECSI. , 2014; 4(3): 23-48.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,431,595
PDF Download17,550,008