عزیزی, فیروزه, خسروانی, الهام, مسیبی, علیرضا, عزیزی, فیروزه (2013). بررسی اثر بازاریابی درونی بر مشتری گرایی کارکنان با تاکید بر شاخص های چشم انداز، بهبود و توسعه، پاداش (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملی استان مازندران). , 2(4), 133-154.
فیروزه عزیزی; الهام خسروانی; علیرضا مسیبی; فیروزه عزیزی. "بررسی اثر بازاریابی درونی بر مشتری گرایی کارکنان با تاکید بر شاخص های چشم انداز، بهبود و توسعه، پاداش (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملی استان مازندران)". , 2, 4, 2013, 133-154.
عزیزی, فیروزه, خسروانی, الهام, مسیبی, علیرضا, عزیزی, فیروزه (2013). 'بررسی اثر بازاریابی درونی بر مشتری گرایی کارکنان با تاکید بر شاخص های چشم انداز، بهبود و توسعه، پاداش (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملی استان مازندران)', , 2(4), pp. 133-154.
عزیزی, فیروزه, خسروانی, الهام, مسیبی, علیرضا, عزیزی, فیروزه بررسی اثر بازاریابی درونی بر مشتری گرایی کارکنان با تاکید بر شاخص های چشم انداز، بهبود و توسعه، پاداش (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملی استان مازندران). , 2013; 2(4): 133-154.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,436,986
PDF Download17,551,626