حق شناس کاشانی, فریده, رستگاری, هدی (2013). بررسی عوامل مؤثر ده گانه مدل لیندگرین در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری ایران (مورد مطالعه :آژانس های مسافرتی). , 2(4), 65-84.
فریده حق شناس کاشانی; هدی رستگاری. "بررسی عوامل مؤثر ده گانه مدل لیندگرین در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری ایران (مورد مطالعه :آژانس های مسافرتی)". , 2, 4, 2013, 65-84.
حق شناس کاشانی, فریده, رستگاری, هدی (2013). 'بررسی عوامل مؤثر ده گانه مدل لیندگرین در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری ایران (مورد مطالعه :آژانس های مسافرتی)', , 2(4), pp. 65-84.
حق شناس کاشانی, فریده, رستگاری, هدی بررسی عوامل مؤثر ده گانه مدل لیندگرین در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری ایران (مورد مطالعه :آژانس های مسافرتی). , 2013; 2(4): 65-84.
Statistics
Number of Journals45
Number of Issues2,171
Number of Articles24,674
Article View24,460,609
PDF Download17,559,795