۱. آقا داودی محی الدین، دوازده امامی مهدی، تقوی نژاد بهاره. صنایع دستی تجلی در مسجد چهارباغ اصفهان. مجله جلوه هنر. دوره جدید. سال یازدهم. بهار ۱۳۹۸؛ ۲۲: ۷-۲۷. [
Article]
۲. آقاییمهر معین، میرهاشمینسبآستانه سیدصادق، دانشجو خسرو، خیاط زنجانی محمد. ﺗﻨﺎﻇﺮ ﺟﻠﻮهﻫﺎی ﻧﻮر در اﻧدیشهﻫﺎی ﺳﻬﺮوردی و ﻣﻌﻤﺎری دوره ﺻﻔﻮیه. نقش جهان - مطالعات نظری و فناوری های نوین معماری و شهرسازی. ۱۳۹۷؛ ۸(۲):۱۳۱-۱۲۳. [
Article]
۳. انصاری باقر، شرایط اثر قابل حمایت در نظام اموال ادبی و هنری، فصلنامه تحقیقات حقوقی، شهریور ۱۳۸۶؛ ۴۵: ۹۷-۱۵۱. [
Article]
۴. باغبان ماهر سجاد، غلامیان بهاره. اصالت آثار هنری، ماهنامه حکمت و معرفت، سال پنجم. ۱۳۸۹؛ ۱۰: ۴۴-۵۰. [
Article]
۵. بمانیان محمدرضا، درازگیسو سیدعلی، سالم پایا. بررسی تطبیقی کاربرد نمادها و نشانه ها در آثار معماری دوره صفویه و معاصر ایران. فصلنامه نقش جهان - مطالعات نظری و فناوری های نوین معماری و شهرسازی. ۱۳۹۲؛ ۳: ۱۳-۲۱. [
Article]
۶. پیتر مارکیز کایل. منشور بورا. منشور ایکوموس استرالیا برای مکانهای با اهمیت فرهنگی. ۱۹۹۹-۲۰۰۲. [
Article]
۷. توحیدی فائق. آشنایی با میراث فرهنگی. سازمان میراث فرهنگی کشور. معاونت معرفی و آموزش. تهران. ۱۳۹۷. [
Article]
۸. حناچی پیروز، فدائی نژاد سمیه. تدوین چارچوب مفهومی حفاظت و بازآفرینی یکپارچه در بافت¬های فرهنگی-تاریخی. نشریه هنرهای زیبا-معماری و شهرسازی. تابستان ۱۳۹۰؛ ۴۶: ۱۵-۲۶. [
Article]
۹. دستورالعمل تهیه پروپوزال ثبت آثار منقول فرهنگی و تاریخی در فهرست آثار ملی کمیته منتخب تهیه فرمت پروپوزال ثبت آثار منقول در فهرست آثار ملی، تهران، اداره کل موزه ها، ۲۰۱۶. [
Article]
۱۰. ذوالفقاری طهرانی مهدیه، مهدوی نژاد محمدجواد، منصوری بهروز، انصاری مجتبی. (۱۴۰۱). توسعة زیست سازگار در جغرافیای دارای میراث طبیعی؛ نمونة مطالعاتی: روستای گردشگری ابیانه. پژوهشهای جغرافیای انسانی. ۵۴(۲):۴۷۹-۴۹۸. [
Article] [
DOI]
۱۱. رازانی مهدی، نصیرزاده بهناز. جعل و تقلب در آثار باستانی و هنرهای تجسمی. مجموعه مقالات همایش ملی کاربرد تحلیل علمی در باستان شناسی میراث فرهنگی. ققنوس، تهران، ۱۳۹۱؛ ۱۰۷-۱۲۳. [
Article]
۱۲. رهبرنیا زهرا، روزبهانی رویا. تجلی نور خُرَّه با ابعادی هنری و عرفانی در معماری ایرانی- اسلامی با تاکید بر آراء شیخ شهاب الدین سهروردی. نقش جهان - مطالعات نظری و فناوری های نوین معماری و شهرسازی. ۱۳۹۳؛ ۴(۱):۷۴-۶۵. [
Article]
۱۳. سوبل میشل، راسی پیتر، آتشین صدف عبدالرضا. از سبک تا سبک زندگی، مقایسه با تاریخ هنر. فصلنامه فرهنگی- اجتماعی طعم زندگی. پاییز ۱۳۹۵؛ ۲: ۳۹-۵۲. [
Article]
۱۴. سیفیان محمد کاظم. قالب ومحتوا در معماری اسلامی. هنرهای زیبا. ۱۳۷۴؛ ۱(۰): ۵۸-۶۰. [
Article]
۱۵. صالحی سودابه. روش تحقیق تصویری: تصویر خوانی. فصلنامه نقد کتاب هنر. سال دوم. بهار ۱۳۹۳؛ ۵: ۲۵۱-۲۶۶. [
Article]
۱۶. طاهباز منصوره. ردپای قداست در معماری اسلامی ایران. صفه. ۱۳۸۳؛۱۴(۴-۳):۱۰۳-۱۲۴. [
Article]
۱۷. عرب صالحی خداخواست. تاریخی نگری و مرزهای دانش. فصلنامه علمی-پژوهشی اندیشه نوین دینی. ۱۳۸۷؛ (۴)۱۴: ۱۲۴-۹۵. [
Article]
۱۸. غفاری غلامرضا. منطق تحقیق تطبیقی. مجله مطالعات اجتماعی ایران. دوره ۳. زمستان ۱۳۹۷؛ ۳: ۱۱۹-۹۹. [
Article]
۱۹. فردپور سارا، مهدوی نژاد دولت آبادی فریبرز، محمدجواد. معاصرسازی مفهوم اصالت معنایی در معماری نمای شهری تهران (مطالعه موردی: نماهای دوره پهلوی اول و دوم). هویت شهر. ۱۴۰۱؛۱۶(۲): ۵-۱۶. [
Article] [
DOI]
۲۰. قدمی مجید. آموزش طراحی محور و نقش آن در موفقیت های علمی هنرجویان معماری. نقش جهان - مطالعات نظری و فناوری های نوین معماری و شهرسازی. ۱۳۹۲؛۳(۱):۷۸-۶۷. [
Article]
۲۱. قدمی مجید. نقش آموزش متوسطه در ارتقاء مهارت های زیبایی شناختی دانشجویان معماری نمونه های مورد بررسی: آموزش های گسسته در شاخه نظری و آموزش های پیوسته در هنرستان ها. نقش جهان - مطالعات نظری و فناوری های نوین معماری و شهرسازی. ۱۳۹۰؛۱(۱):۲۰-۵. [
Article]
۲۲. لطیفی محمد، مهدوینژاد محمدجواد. معاصرسازی الگوی مسکن بومی اصفهان بر پایۀ تحلیل روابط غیرشکلی پلان، نمونۀ موردی: خانۀ جنگجویان. مطالعات معماری ایران. ۱۴۰۱؛ ۱۱(۲۱): ۱۸۵-۲۰۳. [
Article] [
DOI]
۲۳. محسیان سمیه، بحرالعلومی فرانک. ساختار اسنادی آثار کاغذی در موزه ها، آرشیوها و کتابخانه ها، فصلنامه گنجینه اسناد. سال بیست و دوم. کتاب سوم. بهار ۱۳۹۱؛ ۸۷: ۱۰۸-۱۳۳. [
Article]
۲۴. محمودی فتانه. تصویرگری آثار نقاشی زیرلاکی (پاپیهماشه) در دورۀ قاجار با رویکرد آیکونوگرافی. مطالعات باستان شناسی پارسه. ۱۳۹۸; ۳ (۸) :۱۵۹-۱۷۷ [
Article] [
DOI]