amiri M, Hassangholipoor T, Rahmanseresht H, nasiri M. Developing a New Product Development Model Emphasizing on Environmental Considerations and Consumer Participation. ORMR 2021; 10 (4) :177-191
URL:
http://ormr.modares.ac.ir/article-28-32641-fa.html
امیری مجتبی، حسن پور طهمورث، رحمان سرشت حسین، نصیری میثم. Developing a New Product Development Model Emphasizing on Environmental Considerations and Consumer Participation. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی. ۱۳۹۹; ۱۰ (۴) :۱۷۷-۱۹۱
URL: http://ormr.modares.ac.ir/article-۲۸-۳۲۶۴۱-fa.html
۱- دانشیار، گروه مدیریت دولتی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران.
۲- استاد، گروه بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران.
۳- استاد گروه بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران.
۴- دانشجوی دکتری، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران. ، meisam.nasiri@ut.ac.ir
چکیده: (۲۳۶۰ مشاهده)
#کل مقاله؛ لاتین می باشد.#
نوع مقاله:
پژوهشی کیفی |
موضوع مقاله:
استراتژی و مدیریت دریافت: 1398/2/15 | پذیرش: 1398/11/13 | انتشار: 1399/12/27