حاجی پور, بهمن, عزیزی, شهریار, قره چه, منیژه, محمدی, مصطفی. (1396). الگوی مبنایی تخصیص بهینه منابع بازاریابی: رویکرد داده‌بنیاد. , 7(3), 59-74.
بهمن حاجی پور; شهریار عزیزی; منیژه قره چه; مصطفی محمدی. "الگوی مبنایی تخصیص بهینه منابع بازاریابی: رویکرد داده‌بنیاد". , 7, 3, 1396, 59-74.
حاجی پور, بهمن, عزیزی, شهریار, قره چه, منیژه, محمدی, مصطفی. (1396). 'الگوی مبنایی تخصیص بهینه منابع بازاریابی: رویکرد داده‌بنیاد', , 7(3), pp. 59-74.
حاجی پور, بهمن, عزیزی, شهریار, قره چه, منیژه, محمدی, مصطفی. الگوی مبنایی تخصیص بهینه منابع بازاریابی: رویکرد داده‌بنیاد. , 1396; 7(3): 59-74.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.