موسوی, سیدنجم الدین, ساعدی, عبداله. (1396). تأثیر پایگاه‌های قدرت اجتماعی برند بر رفتار خرید؛ با میانجی سطح درگیری ذهنی محصول مصرف‌کننده. , 21(3), 217-241.
سیدنجم الدین موسوی; عبداله ساعدی. "تأثیر پایگاه‌های قدرت اجتماعی برند بر رفتار خرید؛ با میانجی سطح درگیری ذهنی محصول مصرف‌کننده". , 21, 3, 1396, 217-241.
موسوی, سیدنجم الدین, ساعدی, عبداله. (1396). 'تأثیر پایگاه‌های قدرت اجتماعی برند بر رفتار خرید؛ با میانجی سطح درگیری ذهنی محصول مصرف‌کننده', , 21(3), pp. 217-241.
موسوی, سیدنجم الدین, ساعدی, عبداله. تأثیر پایگاه‌های قدرت اجتماعی برند بر رفتار خرید؛ با میانجی سطح درگیری ذهنی محصول مصرف‌کننده. , 1396; 21(3): 217-241.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.